Ik heb dus een Brera en een Spider van Norev gekocht en toen ik ze hier had heb ik een velgenwissel gedaan.
Het was heel simpel, de modellen waren erg eenvoudig open te schroeven en alleen bij de Brera heb ik een gelijmt oppervlak los moeten breken. Bij de Spider niet, want deze heeft geen grote kofferbak, dus die kon me ook niet in de weg zitten.
Foto's: (zijn niet de beste kwaliteit foto's, mijn broertje is een weekend weg en heeft de fatsoenlijke camera mee...)

Men neme 2 Alfa's...

Hier zie je dat ik de kofferbak en een zijpaneel heb moeten wegbreken omdat deze gelijmt waren. Voor de rest heb ik niets hoeven te breken en ook hiervan zie je niets meer terug.

Et voila, de achteras licht eruit...

Dit is een foto van de Spider, zoals je ziet heeft die een veel kleinere kofferbak waardoor ik niets hoefde weg te breken, ik kon zo bij de schroefjes komen.

Wat ik wel een beetje raar vond was dit stukje plastic in het midden met die 2 schroefjes eraan. Hierdoor konden de wielen maar een heel klein beetje sturen. Als je dit weghaalt kunnen de wielen vrij sturen. Dus dat heb ik maar weggehaalt. Raar...

En weg is het...

Resultaat! Betere foto's volgen volgende week als ik weer de fatsoenlijke camera heb.
Ik heb nu wel een Norev Alfa Romeo Spider over... Als iemand interesse heeft in die Spider met OF de Brera velgen OF geen velgen omdat hij er zelf velgen onder wilt zetten... Neem dan even contact met me op door een persoonlijk berichtje te sturen.