Las Vegas [10-03] Audi R8 Maisto
Hallo mensen
Ik leef nog steeds! Maar na verhuizingen etc is het verzamelen op een laag pitje beland. Inmiddels weer redelijk actief begonnen.
Ben eigenlijk gestopt met van alles en nog wat verzamelen en ga me nu voornamelijk richten op 1:43 DTM Mercedessen, met als zijtak Lamborghini!
Vandaar ook dat ik dankzij Jochen 3 Looksmart Lambo's rijker ben! We hebben een ruil gedaan, namelijk mijn AA Veyron, Audi R8, Bmw 330i Sedan en Sub Impreza Sti (2001, bugeye) uiteraard allemaal 1:18 tegen zijn Gallardo Le Mans, Gallardo Hamann en Gallardo Miami!
Bovenstaande Lambo's uiteraard alle 3 van Looksmart en in schaal (hoe kan het ook anders?!) 1:43.
Vanavond volgen de foto's!
Ik leef nog steeds! Maar na verhuizingen etc is het verzamelen op een laag pitje beland. Inmiddels weer redelijk actief begonnen.
Ben eigenlijk gestopt met van alles en nog wat verzamelen en ga me nu voornamelijk richten op 1:43 DTM Mercedessen, met als zijtak Lamborghini!
Vandaar ook dat ik dankzij Jochen 3 Looksmart Lambo's rijker ben! We hebben een ruil gedaan, namelijk mijn AA Veyron, Audi R8, Bmw 330i Sedan en Sub Impreza Sti (2001, bugeye) uiteraard allemaal 1:18 tegen zijn Gallardo Le Mans, Gallardo Hamann en Gallardo Miami!
Bovenstaande Lambo's uiteraard alle 3 van Looksmart en in schaal (hoe kan het ook anders?!) 1:43.
Vanavond volgen de foto's!
- Montezemolo
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Omdat de Veyron niet meer in mijn verzameling paste.Montezemolo schreef:Werkelijk schitterende Lamboos![]()
![]()
maar hoe heb je die Veyron weg kunnen doen
![]()
Montezemolo
Hier trouwens wat eigengemaakte foto's. Mijn excuses, maar de foto's van de achterkant zijn van alle 3 de modellen faliekant mislukt. Zal ze binnenkort nog wel is proberen te maken.

toch wel hoor vrijdag namiddag(al vind ik dat TNT slordig omgaat met hun Track & traceLas Vegas schreef:[..]
Klopt, helemaal perfect. Nu mijn wagens nog naar jou! Zo te horen zijn die nog niet aangekomen..

staan nu op kapaza:)

- Jolly Club
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer: