Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dit forum is bedoeld voor alle discussies over beurzen. Dit forum kun je ook gebruiken voor alles wat met de NAMAC en AIM te maken heeft. Bijvoorbeeld een discussie over een artikel wat in de AIM heeft gestaan.
tot nu toe is er nog geen datum geprikt dus is even afwachten.
verder las ik dat norman een opvolger zocht dus of en wanneer de volgende zal zijn hangt denk ik ook daar van af.
echt in de buurt is niet veel te beleven, alleen in Best is erg regelmatig een(zelf nog niet geweest) en dan in mönchengladbach is er ook regelmatig een maar moet daar geluk hebben, erg veel treinspul.
Op 21 oktober zal er voor de eerste keer een beurs georganiseerd worden in Sevenum in partycentrum de Schatberg. Ik heb begrepen dat dit de opvolger is van de beurs in Tegelen. Voor 2008 zijn de data 23 februari, 25 mei en 15 september.
Daarnaast is er op 3 juni de Limac-beurs in Maasmechelen (Heilig Hartcollege, Rijksweg 357) en de eerstvolgende autobeurs in Best is op 10 juni (Sporthal Naastenbest, Prinses Beatrixlaan 27)
BMW-fan schreef:Op 21 oktober zal er voor de eerste keer een beurs georganiseerd worden in Sevenum in partycentrum de Schatberg. Ik heb begrepen dat dit de opvolger is van de beurs in Tegelen. Voor 2008 zijn de data 23 februari, 25 mei en 15 september.
Daarnaast is er op 3 juni de Limac-beurs in Maasmechelen (Heilig Hartcollege, Rijksweg 357) en de eerstvolgende autobeurs in Best is op 10 juni (Sporthal Naastenbest, Prinses Beatrixlaan 27)