Hallo allen,
Ik ben begonnen om een oud Burago F40 model om te bouwen tot een spider.
Heeft iemand daar ervaring mee of daar ideeën over?
Ik loop vooral wat vast met de motorklep.
Het plastic daarvan is niet van het origineel te gebruiken en ik wil die toch wel doorzichtig houden.
Benieuwd of iemand met een goed idee komt!
Groet,
Marty
F40 spider dan wel barchetta?
- F40F50ENZO
- Schaal: 1:18
Yep,
Ben daar inmiddels aan begonnen om het achter stuk van de F50 over te zetten. Nu nog bekijken of ik de achterklep zo kan maken dat die een beetje van beiden heeft. Ik zit alleen te stoeien met welk materiaal ik het beste kan gebruiken om alles mooi strak te krijgen. Vooral de "kieren" die er nu tussen de plaatdelen zitten zijn moeilijk op te vullen en strak te maken.
Heeft iemand daar een idee over wat daarvoor te gebruiken?
Marty
Ben daar inmiddels aan begonnen om het achter stuk van de F50 over te zetten. Nu nog bekijken of ik de achterklep zo kan maken dat die een beetje van beiden heeft. Ik zit alleen te stoeien met welk materiaal ik het beste kan gebruiken om alles mooi strak te krijgen. Vooral de "kieren" die er nu tussen de plaatdelen zitten zijn moeilijk op te vullen en strak te maken.
Heeft iemand daar een idee over wat daarvoor te gebruiken?
Marty
Ombouw F40
Hallo forum liefhebbers
Heb heelveel modellen omgebouwd en ook dus een Ferrari F-40 cabriolet.
Zit aardig wat werk in maar wel leuk om te doen. Ik zal de foto's er proberen bij te plaatsen.
Andere cabrio's die heb gebouwd zijn b.v. 612 cabrio, 288 GTO cabrio, F50 speedstar, 456 cabrio, 550 cabrio, 246 cabrio, 575 cabrio, 275 cabrio, 250 GTO cabrio, 250 LM cabrio, enz enz

Heb heelveel modellen omgebouwd en ook dus een Ferrari F-40 cabriolet.
Zit aardig wat werk in maar wel leuk om te doen. Ik zal de foto's er proberen bij te plaatsen.
Andere cabrio's die heb gebouwd zijn b.v. 612 cabrio, 288 GTO cabrio, F50 speedstar, 456 cabrio, 550 cabrio, 246 cabrio, 575 cabrio, 275 cabrio, 250 GTO cabrio, 250 LM cabrio, enz enz

- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer: