Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Wat een heerlijke dag in Houten, wat was het vies warm en vreselijk druk. Lekker veel aankopen gedaan, binnenkort updates. Van een ander forum nam iemand nog een foto van me, wat word ik toch grijs.... [/quote]
Deze update is nog van voor mijn Houten aanwinsten. De Peugeot van Le Mans 2007 Ixo;
Frank bestaan er schroevendraaiers voor die ellendige 3 hoek schroefjes?
Verder van Jada 2 prachtige modellen uit de For Sale serie. Er zijn er totaal 12, kleiner dan 1:43. Zo mooi verweerd. Let eens op wat ze op de ruit geschreven hebben.
Oei Peter het Le Mans virus van Vic overgekregen , zeer mooi die Peugeot Le Mans , en die Mustang "For Sale" van Jada is superleuk , staat bij mij ook in de vitrine alleen een maatje groter 1/24 > dus nog meer vuil en roest
Bondracer