Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Hoi beste vrienden , vandaag met Coolpappa04 eens een bezoek aan Houten gebracht , en dit was voor ons de eerste keer.Dit is wel echt het Mekka voor de modelautoverzamelaar , en eveneens toch nog iets gescoord bij Mustangmania.Tevens nog enkele andere forumleden ontmoet , André, Fobie , Frank , René en Whimsky...Had wel even pech want de batterijen van het fototoestel stonden op een laag pitje, dus later volgen er nog foto's
Ford Mustang Cobra R 1993 GMP op 1/18 (1van 1000)
Ford Mustang Trans Am 1970 George Follmer Welly 1/18 (1 van 1500)
Bondracer
hallo guyke,het was leuk vandaag hé
ik wist wel dat je update mooi ging zijn maar dit is echt wel super hoor ,die gmp ziet er echt goed uit,ik ben benieuwd naar meer
Erg mooie update Guy! Vooral die Welly spreekt me wel aan. Deze heeft echt een bruut uiterlijk Als je zoiets in je achteruitkijkspiegel ziet kun je eigenlijk toch maar 2 dingen doen