Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ook een pracht reden om weer even lekker over je site te browsen Blijft hoe dan ook een fantastische site
De aanpassingen zijn super. Wat ik nog wel mis zijn de weersomstandigeheden per race Misschien een idee voor je
Note: Het trio Ferrari's dat de 24 uur van Daytona'67 won waren niet allen een 330P4 en er was maar 1 Spyder (de winnaar), de andere twee zijn Berlinetta's. Meen dat de nummer 3 een Ferrari 412P was van het Nart team.
Dank je voor de feedback. Datum, weersomstandigheden, team, banden etc zijn inderdaad een aantal grootheden die ik niet heb opgenomen. Met name omdat andere sites (http://www.racingsportscars.com bijvoorbeeld) deze gegevens al weergeven.
Met Daytona heb je gelijk: De Spyder was eerste voor twee Berlinetta's. De #26 is een 330 P3/4 ofwel een 412P. Ik zal het aanpassen voor het trio op de site staat
Laatst gewijzigd door model1op43 op zo 25 nov 2007 21:23, 2 keer totaal gewijzigd.
Meteen de volgende update er over heen. Deze staan nog niet op mijn website, maar dat zal niet zo lang duren
Het zijn de beide Spykers uit Le Mans 2006. Ik ben zeker niet de eerste die ze hier laat zien, maar in mijn collectie mogen ze natuurlijk niet ontbreken:
Weer prachtige aanwinsten Mike, de Le Mans geschiedenis wordt hier in miniatuur herschreven en die Dan Gurney van die Can Am , heeft die ook eens niet Le Mans gewonnen met een Ford GT MK III of IV
Bondracer