Nieuwe op dit forum -> Picture Resizing
- Markopolo
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Markopolo schreef:Mocht je in de toekomst nog mods zoeken, hier is er 1
GiRacer schreef:same here!
Precies, ik zie hier geen vragen!
Muiter schreef:Het gaat er niet om wie het eerste was maar wie verantwoord kan omgaan met de macht van een moderator.
Zo zwaar is het ook weer niet, alleen degene die zich misdragen moet je op een goede manier aanpakken.
Ik run een ander forum (niet auto gerelateerd) maar met vergelijkbare bezoekersaantallen. Mijn ervaring is dat het nauwelijks nodig is om in te grijpen, idd af en toe een te koop / gevraagd topic sluiten, wat samenvoegen of verplaatsen. Maar niets ernstigs.
Behalve dan eventueel de "forummongool" welke we ongeveer 2 keer per jaar tegenkomen. Dan is het even topics deleten, posts waar nodig deleten, mailtje sturen, en eventueel IP een weekje bannen. Dan is het meestal wel weer over. Gelukkig heb ik een redelijke crew rondlopen welke dit soort zaken ook kunnen, dus meestal wordt de forummongool snel "geholpen"....
Behalve dan eventueel de "forummongool" welke we ongeveer 2 keer per jaar tegenkomen. Dan is het even topics deleten, posts waar nodig deleten, mailtje sturen, en eventueel IP een weekje bannen. Dan is het meestal wel weer over. Gelukkig heb ik een redelijke crew rondlopen welke dit soort zaken ook kunnen, dus meestal wordt de forummongool snel "geholpen"....
- Muiter
- Vriend voor het Leven
- Contacteer:
Nieuwe mogelijkheden op dit forum
Via deze knop:
kom je op een printer vriendelijke pagina. Altijd makkelijk
In de FAQ staat een uitelg hoe het werkt.
kom je op een printer vriendelijke pagina. Altijd makkelijk In de FAQ staat een uitelg hoe het werkt.
Oprichter van modelautoforum.nl
- Muiter
- Vriend voor het Leven
- Contacteer:
Muiter schreef:Boven elk bericht vind je onderstaande knop. Als je daar op klikt word het bericht aan je "bookmarks" toegevoegd.
De knop staat nu onderaan elke paginaMuiter schreef:Muiter schreef:De shout worden vanaf vandaag maximaal 5 dagen bewaard.
Aangepast naar 2 dagen.
Er wordt veel gebuik van de Shoutbox gemaakt daarom worden de shouts nu nog maar 1 dag bewaard.
- Muiter
- Vriend voor het Leven
- Contacteer:
Vanaf vandaag staat het aantal hits rechtsonder in de tabel 'Wie zijn er Online?'
Ik ben begonnen met 8500 hits. Dit heb ik afgeleid van de oude teller op Nedstat. Het nadeel van deze teller was dat hij ook telde als de pagina vernieuws werd. Ook als je terug ging naar de hoofdpagina telde Nedstat dat als een nieuwe bezoeker.
Nu weten we ook waarom verstappen.nl zoveel hits krijgt.
Ik ben begonnen met 8500 hits. Dit heb ik afgeleid van de oude teller op Nedstat. Het nadeel van deze teller was dat hij ook telde als de pagina vernieuws werd. Ook als je terug ging naar de hoofdpagina telde Nedstat dat als een nieuwe bezoeker.
Nu weten we ook waarom verstappen.nl zoveel hits krijgt.
- Muiter
- Vriend voor het Leven
- Contacteer:
Tekst gecentreerd plaatsen
[center]Vanaf nu kun je ook tekst gecentreerd op het forum plaatsen door middel van een bb-code maar ook door een knop die ik heb toegevoegd[/center]