Na enig aarzelen heb ik voor dit thema gekozen:
Het voorwoord:
De wedstrijd zal 2 weken duren en het stemmen zal 1 week duren, de prijs voor de winnaar is dat hij/zij het nieuwe onderwerp mag bepalen. Dit topic is verder alleen bedoelt voor het inzenden van foto's, niet om er lange verhalen te gaan houden of om op elke foto te reageren!
Thema: Schaduwen en/of Reflecties
Wat houd het in?
Speel met licht en fotografeer je auto zo dat er een schaduw ontstaat die bijdraagt aan een mooie foto. Die schaduw kan b.v. de vorm van je auto accentueren of de foto op een andere manier interessant maken. Je kunt ook kiezen om iets met spiegeling te doen (mag ook allebei). Je auto reflecteert ergens in of iets reflecteert op je auto. Ik hoop dat bij jullie nu de creatieve sappen gaan vloeien en ik hoop op mooie foto's.
Regels:
- Alleen zelfgemaakte foto's
- Foto's niet groter dan 640x480
- Maximaal 1 inzending per persoon
- Een recente foto
- Geen bewerkte foto's (kleine bewerkingen als bijsnijden en veranderen van contrast e.d. mag natuurlijk wel)
Inleverdatum:
- De uiterste inleverdatum is zondag 16 december om 20:00 uur.
- Het stemtopic wordt dan aangemaakt met alle inzendingen tot dan toe. Heb je later nog een bijdrage: helaas!
- Het stemmen is voor iedereen mogelijk en duurt 1 week, dus tot 23 december 20:00 uur. Dan zal ook de winnaar bekend worden gemaakt die dan een nieuw topic mag gaan aanmaken met een nieuw onderwerp.
Succes heren en eventueel dames!