Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten: de DTM-miniaturen van Minichamps zijn het aanzien meer dan waard (het is niet voor niets dat ik een startveld in m'n verzameling heb ). Mooie update !
Bedankt voor de lovende woorden allemaal Ik heb nu van 2003 t/m 2006 van Ieder seizoen 3 DTM'ers en probeer dat nog naar onder uit te breiden zodat ik van ieder jaar 3 modellen heb vanaf de "nieuwe DTM". Dus ik geloof vanaf 2000 of 2001 als ik mij niet vergis
Een zeer onverwachte kerstupdate (bedankt pap en mam ), en dan ook nog wel de Mitsubishi Lancer WRC 2005 van Rovanperä Hij is echt weer top afgewerkt ( onder de motorkap kon het misschien iets beter) Hieronder de foto's