Deze keer een behoorlijke mega update (alles 1:18). Niet zozeer omdat ik nu in korte tijd veel gekocht heb, maar omdat ik er niet eerder aan toe gekomen ben deze aanwinsten op de foto te zetten.

De BMW M5 E28 heb ik gekocht, omdat de E28 mijn allereerste auto was. Was "slechts" een 518, maar fijne herinneringen aan. Het plan is om dit model ooit om te bouwen naar mijn oude auto.

De Lancia Fulvia en Fiat 131 Abarth maken mijn rijtje van Lancia rally auto's compleet (heb al een Delta, drie Stratossen en een 037). De Fiat was feitelijk de opvolger van de Stratos en vind ik sowieso een prachtbak (lekker vierkant).

Ik kwam de CMC Ferrari SWB voor een zachte prijs tegen op Ebay en kon hem toch niet laten staan.

Het Minichamps kartje vond ik wel aardig en zal ooit nog van pas komen voor een diorama.
Hetzelfde geldt voor de Land Rover, die zijn trekhaak op de ideale hoogte heeft zitten voor mijn GMC trailer.

Ik had een Ferrari Mythos van Revell, maar die klopte op heel wat details niet. Deze heb ik daarom verkocht en vervangen door een Mythos van Guiloy. Het enige wat hier niet aan klopt, is de voorste sluitlijn van de portieren, maar daar valt mee te leven.

De Ferrari F93A van Alesi had ik geruild (gelukkig niet zo'n torenhoge prijs als op Ebay vaak te zien is). Er ontbrak alleen een spiegel. Ik heb beide spiegels vervangen door die van een donorwagen (Sauber). Verder heb ik de cockpit van binnen zwart gemaakt en ook de luchthapper. Ik heb op de neus een antenne aangebracht en de wielmoeren de correcte kleur gegeven (waren eerste zwart). De bouwkwaliteit is niet echt super en je vraagt je af waarom dit model zulke hoge prijzen vangt.

De Ferrari FXX heb ik voorzien van de correcte zwarte velgen en racenummers. Ook het sleepoog in de neus heb ik rood gemaakt. Hij ziet er nu precies uit zoals hij dit jaar op Silverstone gereden heeft.