[Rob] Nissan Skyline GT-R R35 1/12
-
- Moderator
- Schaal: 1:18
Re: Rob's (rpi) collectie - Update CMC 250GT geel
Mmm, nog veel bestelde modellen te ontvangen, maar vanavond 3 modellen meegenomen bij Xiphias:
Kyosho BMW M3 rood
Minichamps Audi A4 RS4 zwart en
Autoart Lamborghini Gallardo balloon white
Ik zal binnenkort foto's maken en hier plaatsen. Ben er zeer tevreden mee in ieder geval.
De M3 had ik nog niet in het echt gezien. Op foto's vond ik de rode niet zo mooi, maar toen ik hem in het echt zag was ik er weg van.
Kyosho BMW M3 rood
Ik zal binnenkort foto's maken en hier plaatsen. Ben er zeer tevreden mee in ieder geval.
De M3 had ik nog niet in het echt gezien. Op foto's vond ik de rode niet zo mooi, maar toen ik hem in het echt zag was ik er weg van.
prachtig die moto's
rpi schreef:Mmm, nog veel bestelde modellen te ontvangen, maar vanavond 3 modellen meegenomen bij Xiphias:
Kyosho BMW M3 rood

i bought a 1:1 hobby car, Alfa Romeo 147 GTA!
En zojuist kwam een koerier mijn nieuwe CMC Ferrari 250GT Berlinetta passo corto (SWB) in het geel brengen. En dat is een subliem model
Ongelooflijk wat een detail
Zit zelfs een handleiding bij en een doekje tegen vette vingers
Ik zal proberen vanavond wat foto's te plaatsen.

Zit zelfs een handleiding bij en een doekje tegen vette vingers

Ik zal proberen vanavond wat foto's te plaatsen.
Jij kunt de 3 van gisteravond al live zien voor mijn raamsjefske schreef:Laat de foto's maar komen!

Hmm, wie weet zie ik ze vanavond dan wel!rpi schreef:Jij kunt de 3 van gisteravond al live zien voor mijn raamsjefske schreef:Laat de foto's maar komen!![]()

jij durft btw wel, die kat lag vorige x ook in de raamlijst.
Gewoon recht naast je modellen!

Haha, ja ik weet het, maar ik hou een plekje vrij voor de katten. Ik heb een beetje modelautoruimtegebrek. Heb al vitrinekasten besteld, dus als het goed is is het binnenkort opgelost. (hoewel ik altijd wel een paar modellen gewoon los in de kamer wil hebben.)
Anders kom je eens kijken als ze in de vitrine staan.
Anders kom je eens kijken als ze in de vitrine staan.
Rob : goed thuis geraakt zie ik, én tevreden van de nieuwe modellen zie ik...
Zo moet het zijn hé, ik hoop dat je er veel plezier aan hebt!
Bedankt en tot een volgende keer
Zo moet het zijn hé, ik hoop dat je er veel plezier aan hebt!

Bedankt en tot een volgende keer

Jij ook bedankt Xiphias!
Maar nu dan wat foto's van mijn nieuwe speeltjes.
Kyosho BMW M3
Ik vond de M3 op internetfoto’s niet mooi, maar toen ik deze bij Xiphias zag staan was ik gelijk verkocht en de auto ook
. De kleur vind ik in het echt veel mooier. Helaas heeft Kyosho onder de motorkap weinig willen investeren, want dat ziet er vergeleken met de rest van het model maar armoedig uit.

Autoart Lamborghini Gallardo in “Balloon White”
Eigenlijk vind ik de Gallardo in het oranje iets mooier, maar bij de witte is het interieur veel mooier door de 2 kleuren.

Minichamps Audi RS4
Wat een schitterende auto, bijna alles is OK aan deze auto vind ik. Zeer gedetailleerde afwerking en overal is veel aandacht aan besteed.

Nadat ik de 3 bovenstaande modellen was gaan halen bij Xiphias, kwam de andere dag mijn via Ebay gekocht CMC Ferrari 250 GT Berlinetta passo corto (SWB) binnen. Hier uiteraard ook de nodige foto’s van gemaakt, maar van dit model kun je wel foto’s blijven maken. Wat een ongelooflijk detail. Ik begrijp echt niet dat ze deze handgemaakte dingen voor rond de € 180 nieuw kunnen verkopen. Nou ja, kijk en geniet...

Maar nu dan wat foto's van mijn nieuwe speeltjes.
Kyosho BMW M3
Ik vond de M3 op internetfoto’s niet mooi, maar toen ik deze bij Xiphias zag staan was ik gelijk verkocht en de auto ook

Autoart Lamborghini Gallardo in “Balloon White”
Eigenlijk vind ik de Gallardo in het oranje iets mooier, maar bij de witte is het interieur veel mooier door de 2 kleuren.

Minichamps Audi RS4
Wat een schitterende auto, bijna alles is OK aan deze auto vind ik. Zeer gedetailleerde afwerking en overal is veel aandacht aan besteed.

Nadat ik de 3 bovenstaande modellen was gaan halen bij Xiphias, kwam de andere dag mijn via Ebay gekocht CMC Ferrari 250 GT Berlinetta passo corto (SWB) binnen. Hier uiteraard ook de nodige foto’s van gemaakt, maar van dit model kun je wel foto’s blijven maken. Wat een ongelooflijk detail. Ik begrijp echt niet dat ze deze handgemaakte dingen voor rond de € 180 nieuw kunnen verkopen. Nou ja, kijk en geniet...