Straatauto: De 50-er, 60-er, 70-er en (soms) de 80-er jaren
Re: Straatauto: De 50-er, 60-er, 70-er en (soms) de 80-er jaren
Pfft...een bizarre klus, maar intussen staan (op 2 foto's na, waarvan ik de modellen iets te gedateerd vond) álle foto's van Straatauto, Veicolo en mezelf van dit forum op de website. Neem eens een kijkje op http://www.webklik.nl/tripoux.
Prachtige update's weer! Mooi, die Volvo's. Zelfs als model nog stoer. Ook de Renault 12 break is mooi in die lichtblauwe kleur. 
Tripoux, ik zie dat je m'n berichtje hebt ontvangen. Site ziet er prachtig uit; compliment!

Tripoux, ik zie dat je m'n berichtje hebt ontvangen. Site ziet er prachtig uit; compliment!

Rock & Roll!!!
veicolo,
tripoux weet goed met wat hij bezig is
als hij wat doet is het steeds vezorgd en mooi
van mij krijgt die een 10/10 voor zn prachtig werk
tripoux doe zo voort....
maar blijf ook dit forum bezoeken met de nodige info van jou,die steeds tof en gezellig is
tripoux weet goed met wat hij bezig is

maar blijf ook dit forum bezoeken met de nodige info van jou,die steeds tof en gezellig is

Dank u dank u.
Ik blijf. Het is weer eens tijd voor Oost-Europeanen.
Zijn er mensen die Lada's, Zastava's, Volga's en/of Polski Fiats in de vitrine hebben staan?
Of zo'n heerlijke Scaldia (in Rusland 'Moskvich').
Wie kent 'm nog?

Ik blijf. Het is weer eens tijd voor Oost-Europeanen.
Zijn er mensen die Lada's, Zastava's, Volga's en/of Polski Fiats in de vitrine hebben staan?
Of zo'n heerlijke Scaldia (in Rusland 'Moskvich').
Wie kent 'm nog?
leuk die scaldia,en dan nog met Belgise nummerplaat
in mn straat was indertijd een verdeler van volga en scaldia...mn vader heeft zelfs nog een volga gehad,een diesel..man man dat was een auto..en in de winter bbbrrrr koud
in die tijd rond 1977 zag je ze hier veel rijden,net als die scaldia's.. 

in mn straat was indertijd een verdeler van volga en scaldia...mn vader heeft zelfs nog een volga gehad,een diesel..man man dat was een auto..en in de winter bbbrrrr koud

Even voor Volvofiel.
In Nederland, Engeland en Duistsland heet de stationwagen versie van een Volvo vanaf de 145 een Estate. Daarvoor was het de Amazon combi of de Duett.
In België en Frankrijk is het altijd Break geweest.
Nog even een plaatje uit de 60-er jaren. (ook al gepost bij mijn privé-collectie dus hopenlijk mag het)
Een daffodil van Norev.

In Nederland, Engeland en Duistsland heet de stationwagen versie van een Volvo vanaf de 145 een Estate. Daarvoor was het de Amazon combi of de Duett.
In België en Frankrijk is het altijd Break geweest.

Nog even een plaatje uit de 60-er jaren. (ook al gepost bij mijn privé-collectie dus hopenlijk mag het)
Een daffodil van Norev.

Volvo, Volvist, Volvo voor Live (met een v en niet met de f)
V480-S60,
bedankt voor de norev daf...is deze pas uit..of is het al een oud modelletje...ziet er schattig uit
bedankt voor de norev daf...is deze pas uit..of is het al een oud modelletje...ziet er schattig uit

Die Daffodil is ongeveer een 3/4 jaar uit nu denk ik. Ik heb em nu een half jaartje.
Volvo, Volvist, Volvo voor Live (met een v en niet met de f)
Leuk!
En dank voor de info.
En dank voor de info.
- straatauto
- Contacteer:
Ik heb de Norev Daf ook. Waarschijnlijk uit een oude mal door Norev gemaakt maar tóch een fraai resultaat!V480-S60 schreef:Die Daffodil is ongeveer een 3/4 jaar uit nu denk ik. Ik heb em nu een half jaartje.
Heb jij net als ik een paar maanden eerder de slecht uitgevallen Daffodil van Replicars gekocht V480-S60?.
Dat ding heeft A-stijlen als boomstammen; maarja het was natuurlijk een Daf dus hij hoorde erbij.
En toen kwam de Norev............
Nú nog goede modellen van de Daf 33 en 44!
Kijk ook eens op mijn Website: http://straatauto.weebly.com
- straatauto
- Contacteer:
De website is werkelijk prachtig geworden Tripoux.!!tripoux schreef:Pfft...een bizarre klus, maar intussen staan (op 2 foto's na, waarvan ik de modellen iets te gedateerd vond) álle foto's van Straatauto, Veicolo en mezelf van dit forum op de website. Neem eens een kijkje op http://www.webklik.nl/tripoux.
Misschien een idee om het woord "modelcars" in de titel te vemelden zodat er internationaal via b.v. Google "hits" mogelijk zijn, of zou dit niet zo werken?
- straatauto
- Contacteer:
Vandaag speciaal voor Tripoux, als dank voor het toevoegen van Veicolo aan mij aan zijn fotosite:
De Peugeot 504
Ik had de afgelopen weken al een aantal keren geprobeerd mooie foto's van de 504 te maken, maar ze waren steeds onscherp of donker.
Een paar dagen geleden is het alsnog gelukt:
Peugeot 504 1970 Minichamps
Peugeot 504 cabriolet 1974 Minichamps

De Peugeot 504
Ik had de afgelopen weken al een aantal keren geprobeerd mooie foto's van de 504 te maken, maar ze waren steeds onscherp of donker.
Een paar dagen geleden is het alsnog gelukt:
Peugeot 504 1970 Minichamps
Peugeot 504 cabriolet 1974 Minichamps

straatauto
dit zijn mooie foto's,om nog maar van de wagens tezwijgen....hier zijn weer geen woorden voor..zo mooi..alvast bedankt voor deze 2 franse schoonen...
het weekend kan voor mij al niet meer stuk

het weekend kan voor mij al niet meer stuk

Knap! De cabriolet is toch wel mijn favoriet. En dan die velgen... die zouden niet misstaan onder een hedendaagse auto!
de banden en velgen van een 504 cabrio waren speciale trx maten..zoals bv op de alpine 310-v6 en bepaalde modellen van de citroén cx