ViperArry, Competition Coupe, handbuilts
Re: ViperArry's Viper Update, GLPK Viper
Waar blijven je updates nou Arjen?
Ik ben nieuwsgierig naar je nieuwe aanwinsten

Ik ben nieuwsgierig naar je nieuwe aanwinsten

Ik weet ik weet......
Alleen tis n beetje druk. Heb zat updates alleen nog niet op de gevoelige plaat.
Eens kijken of ik voor onze vakantie (over anderhalve week) nog een paar updates kan publiceren.
Alleen tis n beetje druk. Heb zat updates alleen nog niet op de gevoelige plaat.
Eens kijken of ik voor onze vakantie (over anderhalve week) nog een paar updates kan publiceren.
Jij ook alViperArry schreef:Ik weet ik weet......

Hoe lang ga je op vakantie? Veel plezier alvast!
16 dagen naar t zonnige Mexico.... terug naar de roots van onze kever!
- Powersprint
- Schaal: 1:18
Alvast een fijne vakantie dan, en ik wacht met smart op je updates

ViperArry schreef:16 dagen naar t zonnige Mexico.... terug naar de roots van onze kever!
Och ja, da's waar ook

- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
Auwww, dat doet pijn. Als trotse bezitter van een Kever (1303S) uit 1973, moet ik toch écht zeggen dat de roots in Duitsland liggen. (tenzij je een Mex-bug hebt natuurlijk)ViperArry schreef:16 dagen naar t zonnige Mexico.... terug naar de roots van onze kever!

Maar evengoed,...prettige vakantie gewenst.

Carpe Diem
--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Dat is niet waar... Porsche heeft 't idee gejat van een Oostenrijker:Matt Modelautos schreef:Auwww, dat doet pijn. Als trotse bezitter van een Kever (1303S) uit 1973, moet ik toch écht zeggen dat de roots in Duitsland liggen. (tenzij je een Mex-bug hebt natuurlijk)ViperArry schreef:16 dagen naar t zonnige Mexico.... terug naar de roots van onze kever!![]()
Maar evengoed,...prettige vakantie gewenst.
http://nl.wikipedia.org/wiki/B%C3%A9la_Bar%C3%A9nyi
Overigens is de laatste Kever geproduceerd in Mexico...
- fish88
- Schaal: 1:43
Mooie GLPK ombouw 

Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
De roots van de Kever op zich liggen natuurlijk in Europa.... maar de roots van de onze (een Jubi uit 1985) liggen in Mexico.
Ben benieuwd of ik er nog wat onderdelen kan scoren.
De Kever wordt nog steeds gebouwd in Mexico als onderdelenpakket. Grote kans dusViperArry schreef:De roots van de Kever op zich liggen natuurlijk in Europa.... maar de roots van de onze (een Jubi uit 1985) liggen in Mexico.

Ik zie nu net die vitrine van je en heb even goed gekeken hoe die in elkaar zit. Denk dat het voor mij ook tijd wordt dat ik zo iets dergelijks ook maar ga maken. Wil wel zo`n mooie kast, maar niet het geld er voor over om `m custom made te laten maken. En tja, wat moet je dan!
Maar mooie collectie ook trouwens! Vind het mooi wanneer je specifiek één soort auto spaart en niet in het wilde weg alles maar koopt wat je tegen komt. Ik merk het zelf ook want richt me ook op één soort, wanneer je dan juist weer ergens een auto tegen komt die je nog niet hebt, geeft het extra veel plezier wanneer je `m gekocht hebt!
Succes met je hobby nog!

Maar mooie collectie ook trouwens! Vind het mooi wanneer je specifiek één soort auto spaart en niet in het wilde weg alles maar koopt wat je tegen komt. Ik merk het zelf ook want richt me ook op één soort, wanneer je dan juist weer ergens een auto tegen komt die je nog niet hebt, geeft het extra veel plezier wanneer je `m gekocht hebt!

HUMMER-Teller: 100!
Vortec,
Thanks voor je complimenten. Ik (eigenlijk wij, samen met mn vrouw) zijn erg blij met de verzameling.
T is een redelijk uniek beeld om zoveel verschillende Vipers bij elkaar neer te zetten. Gelukkig alleen de Viper..... er is zoveel meer moois te koop..... dit houdt t overzichtelijk en beperkt.
Als je wilt heb ik uitgewerkte tekeningen van de kast in pdf..... stuur me even een pb met je email dan stuur ik het naar je door.
Thanks voor je complimenten. Ik (eigenlijk wij, samen met mn vrouw) zijn erg blij met de verzameling.
T is een redelijk uniek beeld om zoveel verschillende Vipers bij elkaar neer te zetten. Gelukkig alleen de Viper..... er is zoveel meer moois te koop..... dit houdt t overzichtelijk en beperkt.
Als je wilt heb ik uitgewerkte tekeningen van de kast in pdf..... stuur me even een pb met je email dan stuur ik het naar je door.