279mm x 216mmrsh_scuderia schreef:Doe mij er ook maar een, mits je inderdaad ruimte hebt om nog notities te maken op de kalender

Zou dat ruimte genoeg zijn

279mm x 216mmrsh_scuderia schreef:Doe mij er ook maar een, mits je inderdaad ruimte hebt om nog notities te maken op de kalender
Dat kan1:18 24/7 schreef:maar je zou natuurlijk ook een kalender van half 2008 tot half 2009 kunnen doen... gezien de timing.
Liever van februari tot februari dan ?Harm-Jan schreef:Dat kan1:18 24/7 schreef:maar je zou natuurlijk ook een kalender van half 2008 tot half 2009 kunnen doen... gezien de timing.kan ook eerder, zoals Motorhead zo gaat aangeven
goed idee eigenlijk omdat niet alle leden ale topic's lezen1:18 24/7 schreef:In het kader van de promotie is het misschien leuk om een preview te geven, plaatje van de voorkant ofzo...
Volgend jaar een bureaukalenderHarm-Jan schreef:en de volgende fotowedstijd dan![]()
elk jaar een nieuwe lijkt me beter, kunnen we elk jaar de fotowedstrijd daarvoor gebruiken
NopePowersprint schreef:Een verjaardagskalender zou met de timing niet verkeerd zijnEn dan volgend jaar gewoon beginnen met een jaarkalender in januari. Of is dat geen goed idee?