Dus een lang ebay-verhaal, een mooi verhaal waar je de modelauto gevonden hebt waar je al jaren naar op zoek was en ga zo maar door.
Kwam op het idee van dit topic toen ik net een kassa-bon terug vond van een model wat ik drie jaar geleden gekocht heb.
Was in de zomervakantie en waren op vakantie in Zeeland. Een dagje naar Goes geweest en kwamen daar in een speelgoed winkel, die er een kamertje had waarin een wel heel mooie modelauto collectie verzameld was. Wat er allemaal precies stond weet ik allemaal niet meer maar in ieder geval wel heel veel 1:18.

Ik kocht er mijn eerste Hummer 1:18 model en ging er helemaal blij mee terug naar de camping. Op de camping aangekomen, heel voorzichtig de modelauto uitgepakt, de plasticen bandjes uit de portieren geknipt en toen bleek dat de portier er bijna uitviel!

Maar we gingen de dag erna helaas al naar huis. Dus ik balen wat ik nu moest doen, een kappote modelauto mee naar huis en niet de skills om het te repareren, of er mee terug naar de winkel waar eigenlijk geen tijd meer voor was. Wij op de terugweg toch maar op een parkeerplaats langs de snelweg buiten Goes met caravan de auto geparkeerd. Op de bus gestapt en snel even Goes weer in.
Bij de winkel aangekomen bleek dat er een probleem was. Van dat model waar ik een Hummer van had meegenomen, bleek dat ze er maar één hadden en die had ik dus. Toen bleek dat de verkoper best wel medeleiden met mij had en hij bestelde toen speciaal voor mij een nieuwe en liet deze vervolgens ook nog naar mij opsturen naar de andere kant van het land. Zonder extra kosten er aan verbonden. Dus de verkoper zat met: Èn een kapotte modelauto, waar hij waarschijnlijk geen geld voor terug kreeg. Én de verzendkosten. Maar daar had hij geen probleem mee.
Dus toen ik net de kassa-bon terug vond, moest ik er aan terug denken en dacht dat ik dit best wel met jullie kon delen en misschien kennen jullie de winkel in Goes wel. Namelijk Top 1 Toys Visser uit Goes. En de man die mij des tijds hielp was Marco Visser. In ieder geval nog bedankt.
Weet niet of er al zo`n topic als dit is, maar ben wel heel benieuwd naar jullie verhalen. Dus brand maar los. (Lijkt me het juiste gedeelte van `t forum).
De groeten maar weer!