Gevonden foutjes en andere puntjes
- Harm-Jan
- Beheerder
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Re: Gevonden foutjes en andere puntjes
Staat boven elk forum en zelfs op de index 

- 1:18 24/7
- Schaal: 1:18
Mag op de plek van de (nutteloze) knop "toon onbeantwoorde berichten" een zeer zinvolle knop "markeer alles als gelezen" komen?
Please!?
Please!?

Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!
- Harm-Jan
- Beheerder
- Contacteer:
Sorry nee,1:18 24/7 schreef:Mag op de plek van de (nutteloze) knop "toon onbeantwoorde berichten" een zeer zinvolle knop "markeer alles als gelezen" komen?
Please!?
zit zo, er is een standaard code voor die de knop "markeer alles als gelezen" laat zien, ik kan hem op die plaatst zetten maar werkt dan alleen als de pagina zo'n knop heeft en dat betekent dus dat ie dan al op de pagina staat

dus kan hem er wel neerzetten, maar bij newposts zal ie dan al niet te zien zijn

heeft dus totaal geen nut en doe je het wel zie je bij elke pagina die bovenste rij verpringen

- Schumi28
- Forumbestuur
- Contacteer:
Bestaat er niet zoiets als een knop van de laatste berichten van de afgelopen week, afgelopen dag, afgelopen 12 uur etc. zoals op het vorige forum 
En waarom blijft alles rood, voorheen verdween dit de volgende dag. Nu zie ik zelfs hele oude berichten (ja dat kan je wel voorkomen door alles te markeren als gelezen)

En waarom blijft alles rood, voorheen verdween dit de volgende dag. Nu zie ik zelfs hele oude berichten (ja dat kan je wel voorkomen door alles te markeren als gelezen)
- Harm-Jan
- Beheerder
- Contacteer:
NeeSchumi28 schreef:Bestaat er niet zoiets als een knop van de laatste berichten van de afgelopen week, afgelopen dag, afgelopen 12 uur etc. zoals op het vorige forum
Kan niet uit, want dat hoord bij dit forum, hij onthoud gewoon alle topic die jij nog niet hebt gelezen. zelfs over een jaar als je niet op "Markeer alles als gelezen" hebt gedrukt.
Kan ik dus niks aan doen

- Kyoshofan.
- Contacteer:
Hallo forumbeheer,
Een tijdje ging ik even naar mijn profiel kijken, toen zag ik dat mijn e-mail niet meer klopte.
Ik had mijn e-mail adres even veranderd en toen gelijk even mijn wachtwoord. Mijn wachtwoord was namelijk erg simpel en kon iedereen hecken.
Toen werd er aangegeven dat ik de instructies via de mail moest volgen om mijn account te bevestigen. (wachtwoord)
Het is nou 3 dagen geleden, en ik heb nog steeds geen mail ontvangen. Ik kan nu ook niet meer op MAF. Onder beide wachtwoorden niet.
Er staat nu ook dat de account nog niet is geactiveerd. Maar er komt maar geen mail.
Er komt wel mail dat ik een persoonlijk bericht heb, maar als ik de link aanklik, moet ik opnieuw inloggen.
Ik heb nu een andere account, Kyoshofan met een punt erachter, maar ik vind het heel storend dat ik niks kan met mijn prive-topic, bijv wijzigen, titel veranderen of pb nakijken
Ik hoor het graag!
Als iemand een oplossing heeft, (Forumbestuur). Stuur me dan een pb op dit account
Heeft er hier iemand ervaring mee?
Sorry voor alle storing
Een tijdje ging ik even naar mijn profiel kijken, toen zag ik dat mijn e-mail niet meer klopte.
Ik had mijn e-mail adres even veranderd en toen gelijk even mijn wachtwoord. Mijn wachtwoord was namelijk erg simpel en kon iedereen hecken.
Toen werd er aangegeven dat ik de instructies via de mail moest volgen om mijn account te bevestigen. (wachtwoord)
Het is nou 3 dagen geleden, en ik heb nog steeds geen mail ontvangen. Ik kan nu ook niet meer op MAF. Onder beide wachtwoorden niet.
Er staat nu ook dat de account nog niet is geactiveerd. Maar er komt maar geen mail.
Er komt wel mail dat ik een persoonlijk bericht heb, maar als ik de link aanklik, moet ik opnieuw inloggen.
Ik heb nu een andere account, Kyoshofan met een punt erachter, maar ik vind het heel storend dat ik niks kan met mijn prive-topic, bijv wijzigen, titel veranderen of pb nakijken
Ik hoor het graag!
Als iemand een oplossing heeft, (Forumbestuur). Stuur me dan een pb op dit account
Heeft er hier iemand ervaring mee?
Sorry voor alle storing
- Kyoshofan.
- Contacteer:
Niemand??, jammer
Mss is er hier iemand op het forum die dingen kan veranderen? Zoals de Technische Man: Harm-Jan
Zou het dan kunnen dat het forumbestuur eventjes mijn titel van mijn prive collectie topic wil veranderen. Gewoon in: Kyoshofan's collectie
Alvast bedankt,
Nogmaals, sorry voor alle verwarring

Mss is er hier iemand op het forum die dingen kan veranderen? Zoals de Technische Man: Harm-Jan
Zou het dan kunnen dat het forumbestuur eventjes mijn titel van mijn prive collectie topic wil veranderen. Gewoon in: Kyoshofan's collectie
Alvast bedankt,
Nogmaals, sorry voor alle verwarring

- Montezemolo
- Contacteer:
Wellicht handig als je HJ gewoon even een PB stuurt Kyoshofan !!
Montezemolo
Montezemolo

Modelautoforum: 100% ADH
Bedankt Montezemolo
Heb Harm-Jan een pb gestuurd, hij heeft het gefikst
Heb mijn oude account weer terug
Nogmaals bedankt Harm-Jan

Heb Harm-Jan een pb gestuurd, hij heeft het gefikst

Heb mijn oude account weer terug

Nogmaals bedankt Harm-Jan

1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
-
- Moderator
Het gebeurt de laatste tijd steeds vaker dat ik 2x moet inloggen om in te loggen.
Ook gebeurt het dat ik na een posting opnieuw moet inloggen.
Ook gebeurt het dat ik na een posting opnieuw moet inloggen.
Afhankelijk van de pc waarop ik zit, overkomt me dat ook. Ambetant.

Is ondertussen wel OKDiciotto schreef:Afhankelijk van de pc waarop ik zit, overkomt me dat ook. Ambetant.

hey,
ik blijf virusmeldingen krijgen als ik het volgende doe:
stel ik kijk op de laatse nieuwe pagina van iemand. lets say pag. 27
als ik dan terug ga met zo'n pagina knopje naar 26 dan verlaat ik het forum en kom steeds bij vage sites uit
waar avg uiteraard van in de alert schiet.
gebeurt me zowel op Ie8 als met ffox 3.x
en alleen bij het modelautoforum.........
ik blijf virusmeldingen krijgen als ik het volgende doe:
stel ik kijk op de laatse nieuwe pagina van iemand. lets say pag. 27
als ik dan terug ga met zo'n pagina knopje naar 26 dan verlaat ik het forum en kom steeds bij vage sites uit
waar avg uiteraard van in de alert schiet.
gebeurt me zowel op Ie8 als met ffox 3.x
en alleen bij het modelautoforum.........
Iets dat eigenlijk al altijd is geweest;
Waarom blijven de pb berichten altijd zo lang in je postvak uit staan? Kunnen ze niet direct worden verzonden naar degene?
Waarom blijven de pb berichten altijd zo lang in je postvak uit staan? Kunnen ze niet direct worden verzonden naar degene?
1:18 Verzamelaar
- Ricardo
- Moderator
- Contacteer:
Pas als iemand ze gelezen heeft, gaat ie eruitKyoshofan schreef:Iets dat eigenlijk al altijd is geweest;