Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
weer heel mooi ik wist niet dat die # 2 bij altaya te koop was ,ik zag hem wel eens bij flyer maar dat is dan geen schaal 1/43 goed om weten dus de # 18 zoek ik trouwens ook nog steeds .toch prima om iemand als mike op het forum te hebben kan je weer op zoek naar modellekes
'k Was eerst ontgoocheld omdat de " echte foto's " ontbraken... tot ik zag dat de pagina niet correct werd geladen en er fotokes verstopt waren. Effe refresh, en ja hoor, daar waren ze... Wat een geruststelling Zoveeeeel mooier
model1op43 schreef:Ik ben nu bezig met een jaaroverzicht van 1971, waar ik ook behoorlijk wat modellen van heb. Hier is vast een voorproefje, speciaal voor JonnoT:
Overzichtsfoto van 4 deelnemers aan de Targa Florio van 1971
vlnr: de Gulf Porsche 908 van Rodriguez / Müller (DNF)
de Alfa T33/3 van Van Lennep / de Adamich (2e)
de Alfa T33/3 van Hezemans / Vacarella (1e)
de Martini Porsche van Larrousse / Elford (DNF)
grt, Mike
Thanks, Mike
Zie dat ik weer heel wat gave up-date's gemist heb. Je blijft een waanzinnige collectie hebben