Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Bravo Mike helemaal alleen voor de overwinning gezorgd zoals in de F1 waar ze met 3 of 4 piloten in 1 wagen rijden
Man man man
1 voor allen ,allen voor 1 .Het Team heeft deze overwinning behaald niet alleen Super held Hezemans Er zijn daar nog 2 of 3 piloten die voor deze overwinning zorgden
PORSCHE schreef: Bravo Mike helemaal alleen voor de overwinning gezorgd zoals in de F1 waar ze met 3 of 4 piloten in 1 wagen rijden
Man man man
1 voor allen ,allen voor 1 .Het Team heeft deze overwinning behaald niet alleen Super held Hezemans Er zijn daar nog 2 of 3 piloten die voor deze overwinning zorgden
En?
Matt verzamelt DUTCH drivers, dus ik denk niet dat hij deze wagen heeft gekocht vanwege Fässler of Gollin of Deletraz of Heinz de monteur of Tina van de catering...
Daarbij als Held van de Poele niet zo'n enorme blunder had gemaakt, dan had heel België staan juichen voor hem en niet voor z'n teamgenoten...
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
PORSCHE schreef: Bravo Mike helemaal alleen voor de overwinning gezorgd zoals in de F1 waar ze met 3 of 4 piloten in 1 wagen rijden
Man man man
Ik heb de overige drie heren ook vermeld in mijn beschrijving.
En i.d.d. verzamel ik Dutch Drivers vanwege de Dutch Drivers, vandaar dat Mike ook specifiek door mij in het zonnetje wordt gezet.
Gisteren in Duitsland besteld,...vandaag al binnengekregen, en nu al nostalgie/geschiedenis.
Hoe snel kan het allemaal gaan.
De 1:43 Spyker MF1 van Christijan Albers uit 2006 van Minichamps. (zo snel kan het gaan dus).