1/12 ferrari F2002

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Plaats reactie
Honda.f1
Contacteer:

1/12 ferrari F2002

Bericht door Honda.f1 »

Hallo

Ik heb een tamiya F2002 ferrari op het oog in schaal 1:12. ik wil weten of die makkelijk te bouwen is of dat het heel lastig is
Onderweg:

Mclaren MP4/22 Fernando Alonso
Mclaren MP4/21 Lewis Hamilton 1st rollout
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Re: 1/12 ferrari F2002

Bericht door Peter Parker »

Ik heb ervaring met een 1:8 model, maar dat is best een aparte klus door de grootte. Het spuiten kost meer moeite vond ik, maar dan heb je wel iets moois staan.
Honda.f1
Contacteer:

Re: 1/12 ferrari F2002

Bericht door Honda.f1 »

Peter Parker schreef:Ik heb ervaring met een 1:8 model, maar dat is best een aparte klus door de grootte. Het spuiten kost meer moeite vond ik, maar dan heb je wel iets moois staan.
volgens mij is dit model al kant en klaar gespoten, het is alleen een kwestie van in elkaar zetten volgens mij, maarja als je moet gaan rotzooien en pielen met slangetjes en piepkleine dingetjes is het voor iemand als ik een gebed zonder end
Onderweg:

Mclaren MP4/22 Fernando Alonso
Mclaren MP4/21 Lewis Hamilton 1st rollout
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
Plaats reactie