Iets in me zegt dat je niet alleen maar spark hebt in je collectie en dat er dus veel meer foto`s volgen

Greetz Richard
hoi richardSmokey schreef:Mooie foto` om nog weer even bij weg te kwijnen. Vind het een genotom telkens weer naar je collectie te kijken.![]()
Iets in me zegt dat je niet alleen maar spark hebt in je collectie en dat er dus veel meer foto`s volgen![]()
Greetz Richard
dat stukje tafel is stukje van mijn bureel en hoort bij mijn handelsmerkjonnoT schreef:Had je mijn adres nog, Vic? Dan mag je die Martini Lancia's wel mij doorsturen
![]()
Weer een schitterende up-date, waarde collega verslaafde![]()
![]()
Je foto's zien er goed uit, misschien een tip om en zwart stukje stof onder het diorama te leggen, dan valt de tafel niet meer op
Nou daar denk ik dan weer niet aan, ik denk bij benneton aan mooie kleurstellingenPORSCHE schreef:Mooie update maar als ik aan Benneton denk dan denk ik aan Herr Schumi ??![]()
Waar is die naartoe hier
inderdaad denk ik ook aan de kleurstellingen en niet aan een bepaalde duitser maar heb ze ook wel in mijn verzamelingSmokey schreef:Nou daar denk ik dan weer niet aan, ik denk bij benneton aan mooie kleurstellingenPORSCHE schreef:Mooie update maar als ik aan Benneton denk dan denk ik aan Herr Schumi ??![]()
Waar is die naartoe hier![]()
Sjieke foto`s weer![]()
Greetz Richard
SPECIAAL VOOR JOUPORSCHE schreef:Ooo dacht dat je hem vergeten was
![]()
![]()
Ehh dat rode manneke met de vuist is het Ferrari rode manneke