en mijn bestelling duurde ook 2 weken voordat hij aankwam maar toen ik voor de 2de keer bestelde had ik het zelfs de volgende dag al binnen!
ze hadden kenelijk spijt van de vorige keer

Gr. Dimitry

ik laat het er niet bij zitten.jochen schreef:25 november bestelling geplaatst, tot op de dag van vandaag 24 januari 2008 nog steed niets ontvangentelefoneren helpt blijkbaar ook niet MCC >>
<<
Ik geef je geen ongelijk in ieder geval.tombea schreef:ik laat het er niet bij zitten.jochen schreef:25 november bestelling geplaatst, tot op de dag van vandaag 24 januari 2008 nog steed niets ontvangentelefoneren helpt blijkbaar ook niet MCC >>
<<
ik ga het model op kort termijn halen.
en geloof me , het zal er spetteren binnen in hun nieuwe zaakje.
ik accepteer dit dus echt niet
tombea schreef:ze zijn pas verhuisd maar zitten nog wel in Tiel.
exacte lokatie moet ik nog ff uitzoeken maar kom daar uiteraard wel achter.
gelukkig heb ik een auto en ben ik zo bij ze
zie mijn bericht!!!!!!!jochen schreef:heb deze namiddag 3maal geprobeerd te bellen maar ze nemen de telefoon niet op.
heeft er vandaag nog iemand van jullie getelefoneerd naar MCC??
net iemand aan de lijn gehad "ik zorg ervoor dat de bestelling vandaag nog de deur uitgaat"
toen ik mijn naam zei weten ze meteen wie ik ben
heb je al eens geprobeerd naar hun te mailen? te bellen?Manuel147 schreef:Toch jammerik woon vlak bij ze in de buurt en koop bijna alles daar zijn echt toffe gasten
![]()
Misschien moeten ze nog een hoop leren ze zijn pas verhuisd en misschien niet berekend op een grote stroom aanvragen
Ghehe eeuh nee da's niet nodig als je er 5 km vanaf woontheb je al eens geprobeerd naar hun te mailen? te bellen?
heb je als eens iets op hun site besteld?en dan thuis laten bezorgen?