Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Echt en top model, lekkere brede dikke duitse oerrenner met een heerlijke smaak
Heb hem zelf ook al een tijdje en was er ook meteen weg van.
Klasse update
Grtz Marc.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Een of ander 1:18 gastje heeft de wagen vanuit Schijndel naar mijn vitrine gereden, dacht jij soms dat die dingen in een doos worden gestopt en met de post gebracht worden?
boerke04 schreef:Een of ander 1:18 gastje heeft de wagen vanuit Schijndel naar mijn vitrine gereden, dacht jij soms dat die dingen in een doos worden gestopt en met de post gebracht worden?
Vandaar dat het hier in het dorp zo druk is, dacht dat het allemaal Polen waren, maar dat zijn natuurlijk al die 1:43 mennekes die hier zonder auto naar huis moeten
boerke04 schreef:
Een of ander 1:18 gastje heeft de wagen vanuit Schijndel naar mijn vitrine gereden, dacht jij soms dat die dingen in een doos worden gestopt en met de post gebracht worden?
Weet je zeker dat het niet Ricardo was ??
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
boerke04 schreef:
Weet je zeker dat het niet Ricardo was ??
Ik weet het heel zeker, heb namelijk geen 1:87 mannetje gezien .