Voor wat betreft details is HW elite op sommige punten op dit moment beter zelfs dan kyosho, en dat is dan vooral onder de motorkap, daar is de Elite toch net even wat beter gedetaileerd, en het lakwerk staat op een zelfde niveau als autoart.
Daarnaast zijn de HW Elite's beter geprijsd dan AA en komen ze redelijk na wat ze beloven.
Ik ben sinds mijn laatste aankopen anders tegen HW gaan aankijken, ok, de eerste serie's waren nu niet geweldig maar sinds de 125S doen ze gewoon mee en ziet het er gewoon erg goed uit.
Ik heb inmiddels foto's gezien van de Mondial (nog geen fabrikant durfde dit model 1/18 te maken), een geweldig model waarbij de koelsleuven zelfs open zijn, dit in tegenstelling tot de 308,328 serie van Kyosho.
Begrijp me niet verkeerd, dit is geen reclame voor HW en er is nog veel te verbeteren ( denk aan gesloten zijruiten) maar het wordt nu toch eens tijd dat HW het Barbie imago achter zich laat.
Ik ben over de laatste serie HW heel tevreden en hoop dat ze de echte verzamelaar niet vergeten en in de toekomst meer mooie modellen gaan maken waar we van kunnen genieten.
Laten ze zich nu maar waar maken!!!!!!!!!!!!!! 2008 ziet er goed uit !
Montezemolo