Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ja deze Cosworth is al een echte klassieker in de Ford historie geworden en AA heeft hier een exacte copy van gemaakt. Ik heb zelf de witte Minichamps maar moet toegeven dat deze van AA toch wel mooier uitgewerkt is
Bondracer
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Bedankt voor de feedback jongens, ben blij dat mijn foto's gewaardeerd worden.
Ik ben meer bezig met foto's maken dan echt verzamelen...
@Faultier: I'm going to try to make more pics of the 40th Anniversary Murcièlago this afternoon. My next model will probably be either a 1:18 Dealer Edition Bentley Azure or a 1:43 Mercedes C63 AMG. But for now I'm enjoying taking pictures more than actually buying models.
CARROS schreef:Bedankt voor de feedback jongens, ben blij dat mijn foto's gewaardeerd worden.
Ik ben meer bezig met foto's maken dan echt verzamelen...
@Faultier: I'm going to try to make more pics of the 40th Anniversary Murcièlago this afternoon. My next model will probably be either a 1:18 Dealer Edition Bentley Azure or a 1:43 Mercedes C63 AMG. But for now I'm enjoying taking pictures more than actually buying models.
Je hebt groot gelijk, dan vind ik ook geweldig om te doen. Mag ik vragen wat voor camera je gebruikt? Zijn echt schitterende foto's.
Ik zou zelf misschien alleen op den duur eens kijken naar een andere ondergrond, dan zijn je foto's helemaal niet van een echt model te onderscheiden.
De manier van foto's maken vind ik echt perfect.