Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Die Bentley is echt een topaankoop. Ik heb het model ook, net als z'n twee 2003 broertjes en samen vormen ze een van de mooiste rijtjes in m'n kasten .
En die Bentley doet er niet voor onder, ook een supermodel.
Grtz Marc.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
echt een prachtige wagen die bentley...zag hem bij de horloge maker in de ruit staan en dacht: "die moet ik eigenlijk ook hebben". Maar die sauber c9 is echt helemaal om te kwijlen...wat een prachtig mechanisme ....
boerke04 schreef: Die Bentley is echt een topaankoop. Ik heb het model ook, net als z'n twee 2003 broertjes en samen vormen ze een van de mooiste rijtjes in m'n kasten .
laat is zien
zijn die 2003 versies dezelfde kleur?
Onderweg:
Mclaren MP4/22 Fernando Alonso
Mclaren MP4/21 Lewis Hamilton 1st rollout
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
Montezemolo schreef:Die Bentley is even andere koek dan F1, maar wel een heel erg gaaf model
Montezemolo
Ik denk niet dat de F1 collectie nog veel uitgebreider gaat worden totdat de hotwheels elite Schumachers uitkomen
Onderweg:
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
boerke04 schreef: Die Bentley is echt een topaankoop. Ik heb het model ook, net als z'n twee 2003 broertjes en samen vormen ze een van de mooiste rijtjes in m'n kasten .
die skylines daaronder zijn trouwens ook heeeel vet
Onderweg:
Peter Parker schreef:Mooi maar graag meer foto's uit de doos
met nieuwe modellen geen probleem om ze uit de dozen te halen, maar de laatste keer dat ik een ouder model uit de doos haalde zaten de decals aan me vingertoppen, dus geen risico nemen met dit model
Onderweg:
Als het een beetje meezit ga ik mijn ferrari verzameling eind van deze maand uitbreiden met een Ferrari F248 van Luca Badoer
Onderweg: