Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Ze zijn vrij actief op Ebay Duitsland maar ook met een eigen online winkel.
Ik heb afgelopen zondag een aantal decalsetjes bij ze besteld. Ben benieuwd naar de kwaliteit.
Laatst gewijzigd door JoostV6 op di 30 jan 2007 22:20, 1 keer totaal gewijzigd.
94x Verstappen: 30x 1:18/4x 1:24/1 x 1:32/57x 1:43/2x 1:64 en nog een paar te gaan....
hermanwiegerman schreef:ook moet je alles apart uitknippen. Zeg maar het hele velletje is zo een blanke laag. Alsof het 1 grote decal is.
Dat kan wel kloppen. Is bij de meeste kits ook zo
Hier moet ik je toch even tegenspreken. Ik heb al tientallen kits in elkaar gezet maar altijd met losse decals op het velletje. Dit is een bewijs dat je de originele decals erbij hebt gekregen. Als het is zoals "hermanwiegerman" beschrijft dat het hele velletje één blanke laag is houdt dit in dat je ervan uit kunt gaan dat het geen originele decals betreft maar kopieën, of liever gezegd zelfgemaakte.
Dus in feite kun je ervan uit gaan dat het hier zelfgemaakte decals betreft.
Matt Modelautos schreef:Hier moet ik je toch even tegenspreken. Ik heb al tientallen kits in elkaar gezet maar altijd met losse decals op het velletje. Dit is een bewijs dat je de originele decals erbij hebt gekregen. Als het is zoals "hermanwiegerman" beschrijft dat het hele velletje één blanke laag is houdt dit in dat je ervan uit kunt gaan dat het geen originele decals betreft maar kopieën, of liever gezegd zelfgemaakte.
Dus in feite kun je ervan uit gaan dat het hier zelfgemaakte decals betreft.
Wellicht heb ik het niet goed onderscheid gemaakt tussen origineel en eigengemaakte decals. Ik bedoelde meer dat je ze alle twee (origineel en eigen decals) toch moet uitknippen om de decal te gebruiken die je moet hebben
De originele zijn makkelijker te verwerken omdat je ze niet helemaal zuiver hoeft uit te knippen
94x Verstappen: 30x 1:18/4x 1:24/1 x 1:32/57x 1:43/2x 1:64 en nog een paar te gaan....