Branding is hot

In dit forum verschijnt maandelijks een nieuwe column van één van de leden. Iedereen kan een column inleveren bij de beheerder via PB.
Columns worden door de beheerder één voor één maandelijks geplaatst op volgorde van binnenkomst.
Gebruikersavatar
tom
Berichten: 5619
Lid geworden op: za 24 apr 2004 11:49

Bericht door tom »

Hmmm, Bart Smit heeft in zowel mijn woonplaats als waar ik werk nog best wat modelauto's, in alle schalen. Zelfde geldt voor Blokker.
Blokker geeft zelfs zijn eigen modellen uit, zoals de Audi A2 Meditaxi en onlangs een Mitsubishi Pajero met Boedelbak.
Gebruikersavatar
buttonfreak
Berichten: 5160
Lid geworden op: vr 26 dec 2003 13:27
Schaal: 1:64
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door buttonfreak »

Oh, dan waren ze misschien out-of-stock (Sja het is een momentopname, zo vaak ben ik niet in Nederland).

In welke schaal is dat van die Audi en Pajero?
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3350
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Bericht door St. Paul »

Ferrari kreeg ook een klein percentage (of krijgt nog geldt weet ik niet) van de merchandise die andere teams verkopen. Dus ook van elke Mclaren die ik kocht ging een cent of wat naar Ferrari. De winst komt niet puur alleen uit verkochte Ferrari items. Maar dat Ferrari het het hardst en absoluut niet fangericht uitmelkt is wel duidelijk. Dat zagen we bijvoorbeeld al bij Frans.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Gebruikersavatar
Honda.f1
Berichten: 699
Lid geworden op: ma 25 dec 2006 14:52
Locatie: Almere
Contacteer:

Bericht door Honda.f1 »

Ik ben begonnen met een Mercedes sl 300 'Gullwing' van bburago, omdat mijn vader ze via via voor niks kreeg . toen ik eenmaal in 1995 een 1:18 Benetton had gekregen was de stap naar de 1:18 F1's al snel gemaakt
Eric
Berichten: 57
Lid geworden op: zo 24 dec 2006 15:04
Locatie: Ridderkerk
Contacteer:

Bericht door Eric »

Mn eerste model was een Lamborghini diablo van maisto
Ik was toen 6 en ik keek er niet naar (nu wel) maar speelde ermee
daarom zijn er nog altijd strepen op de voorruit te zien want....









dan spuugde ik er op en haalde de ruitenwisser heen en weer :oops:
Gebruikersavatar
tom
Berichten: 5619
Lid geworden op: za 24 apr 2004 11:49

Bericht door tom »

buttonfreak schreef:In welke schaal is dat van die Audi en Pajero?
Ongeveer 1:35.
Gebruikersavatar
buttonfreak
Berichten: 5160
Lid geworden op: vr 26 dec 2003 13:27
Schaal: 1:64
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door buttonfreak »

Ah, da's niet mijn schaal. Anders vond ik het wel grappig om een boedelbak te hebben :)
Gebruikersavatar
Minichampsfan
Berichten: 66
Lid geworden op: di 05 feb 2008 21:46

Re: Branding is hot

Bericht door Minichampsfan »

Bij mij merk je wel op dat de speelgoedzaak vroeger echt wel schaalmodellen verkocht zoals autoart en minichamps maar sinds de overname door Intertoys (weleer Christiaensen) enkele jaren geleden het aanbod langzaam wegkwijnt. Twee zaken in m'n buurt zijn verhuist. Je zou haast zeggen dat het geen succes meer heeft, maar het ligt denk ik voornamelijk aan de concurrentie van speciaalzaken en internetshops.
*****
Gesloten