Reactie-topic Modelauto fabrikanten
Reactie-topic Modelauto fabrikanten
Er zijn nu info/foto sticky's van de verschillende fabrikanten. Maar waar kan er nu gediscusseerd worden over de modellen die in de info/foto sticky's staan?
Re: Reactie-topic Modelauto fabrikanten
Dat wordt waarschijnlijk in dit topic!Bamies schreef:Er zijn nu info/foto sticky's van de verschillende fabrikanten. Maar waar kan er nu gediscusseerd worden over de modellen die in de info/foto sticky's staan?

HUMMER-Teller: 100!
- Markopolo
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Daar kan je gewoon een topic voor aanmaken in het betreffende sub-forum, waar je precies over wil discusseren 

Dus voor elke reactie die je over een bepaald model wilt plaatsen moet je nu een topic openen?
Maakt dat het nu niet juist rommelig?
EDIT: Zie dat er nu discussie topics worden geopend
Nu nog een discussie topic over Kyosho 1:18. Wil heel graag me mening kwijt over de CLK DTM AMG Coupé die ik gisteren heb ontvangen
Maakt dat het nu niet juist rommelig?
EDIT: Zie dat er nu discussie topics worden geopend

Nu nog een discussie topic over Kyosho 1:18. Wil heel graag me mening kwijt over de CLK DTM AMG Coupé die ik gisteren heb ontvangen

- Harm-Jan
- Beheerder
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Je mag ook een prive topic aan makenBamies schreef:Nu nog een discussie topic over Kyosho 1:18. Wil heel graag me mening kwijt over de CLK DTM AMG Coupé die ik gisteren heb ontvangen

Als ik tijd heb ga ik proberen wat foto's te maken van één en anderHarm-Jan schreef:Je mag ook een prive topic aan makenBamies schreef:Nu nog een discussie topic over Kyosho 1:18. Wil heel graag me mening kwijt over de CLK DTM AMG Coupé die ik gisteren heb ontvangenen hem daar met foto's laten zien