Dank voor de reacties. En Victor, je hebt gelijk. Ik heb deze kast al veel langer. Voorheen stonden hier mijn Porsche 956 / 962 in, maar sinds de verhuizing is dit het onderkomen voor mijn 911's.
Hier een overzicht van kast 2 en 3. Kast 2 (de linker - die grijze) is de kast die ik in mijn vorige huis al had staan in het trappenhuis (tot 'ie bijna instortte, maar hij staat nu weer stevig). Oorspronkelijk had deze kast 1 bodemplaat en 4 plankjes, inmiddels zijn het er 1 + 19. Het is er drukker dan de parkeergarage van de Bijenkorf op zaterdagmiddag

maar ik kan er wel lekker veel in kwijt
Helemaal bovenin staan mij Porsche 908's. Daaronder Ferrari 330's en 512's. Nog een plankje lager modellen van David Piper auto's, daaronder weer allerlei 917's.
Daaronder meer Ferrari''s (250LM & 312PB) en Alfa 33's die niet op de foto staan net als de plankjes met GT40's, Matra-Simca's en Alpine-Renault's Wel weer zichtbaar zijn de Porsche 936's, Lola sportscars, Rondeau's, Ferrari 512BB-LM, een plankje met oude Corvettes, Pantera's, AM's en groep 5 Celica's. Meer groep 5 geweld met BMW 320's, CSL en (Zakspeed) Capri's. Nog net zichtbaar zijn de BMW M1, daaronder staan nog flink wat Quartzo Porsche 935's en Lancia Beta groep 5's van Best.
Morgen kast 3