Al is het alleen al om mijn 360 GLT van Neo te halen. En natuurlijk verder te struinen.
Ik kan eindelijk weer eens wat langer rondlopen waarschijnlijk.
(Let op een Volvo-Cap

Nou wellicht dat ik een volgende keer eens heenga, volgende week eerst eens een bezoek brengen aan Modelissimo.Kyoshofan schreef:De beurs is het zeker waard, allemaal modelautoliefhebbers.
En erg worden erg veel modellen aangeboden. Meer dan 1 kilometer aan tafel vol met auto's. En over het onderhandelen. Erg zijn veel handelaars waar je wel wat aan de prijs kan afhalen
Komt er aan, staan straks in mijn prive topic.MiddleMan schreef:We willen foto's zien van al die modellen!![]()
![]()
Volgende keer een korte broek met Forum T-shirt aandoen PeterPeter Parker schreef:Heerlijke beurs weer, maar wat warm, klotsende oksels zeg. Kwam ontzettend veel mensen tegen wat heel gezellig was. F40enzo had een boodschappen tas vol met 1:18. Toch wel knap als je met lege handen terug komt
Ik heb een aantal holy grails gevonden. De DS van Maus Gatsonides van de Monte Carlo rally, eindelijk een betaalbare Chevrolet El Camino van Dinky Toys, een DS van Majorette en een ambulance DS compleet met vlaggetjes. Nog veel meer, heerlijke beurs, maar de warmte en drukte....