Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
De Ferrari F248 van een van de door mij meest gerespecteerde testcoureurs van de laatste jaren: Luca Badoer
Onderweg:
Mclaren MP4/22 Fernando Alonso
Mclaren MP4/21 Lewis Hamilton 1st rollout
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
Helaas geen updates vanuit houten mee kunnen nemen, het grote deel was weer trucks en tractor's en 2ehands troep van zolderverkopers en de oudere minichamps modellen voor veel te hoge prijzen
Onderweg:
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
Ik kan eindelijk mijn collectie uit de dozen gaan halen want ik heb eindelijk een vitrinekast kunnen aanschaffen van mijn fooiengeld dat ik de afgelopen jaar bij elkaar heb gespaard. Het is een Siletsy glasvitrine geworden met 5 glasplaten. afmetingen zijn 188hx120bx55d gelijk een flinke grote dus, met spiegelwand en halogeenspotjes, kost een paar duiten, maar dan heb je wel wat. nu nog even wachten want hij moet gemaakt worden
Onderweg:
Honda.f1 schreef:Helaas geen updates vanuit houten mee kunnen nemen, het grote deel was weer trucks en tractor's en 2ehands troep van zolderverkopers en de oudere minichamps modellen voor veel te hoge prijzen
ik zag bij bepaalde mensen toch wel mooie updates van hun wandeling naar houten vreemd
Ben er een tijdje tussenuit geweest. onder andere wegens vakantie in Tirol, oostenrijk. Wat is het leven toch zwaar ik heb tijdens mijn vakantie oa 2 jamesbondcars aanwinsten erbij gekregen: de Lotus esprit submarine en de Aston martin v12 vanquish
Onderweg: