Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
mooi hoor, ik zag op discovery vanochtend, daar bouwde ze zelf mustangs om. Het bedrijf dat dat deed was Roush. Ze hadden zelf een machine om bumpers te maken, dmv een mal. En de eigenaar had zelf ook heel veel mustangs, ook een met iets van 700 of 800 PK.
Mooie Mustangshowroom Da Christ en ik zie dat de linkerachteruitlaat van de Tungsten GT2005 netjes gerepareerd is (deze was zichtbaar defekt op je buiten opnamen )
Bondracer
Bondracer schreef:Mooie Mustangshowroom Da Christ en ik zie dat de linkerachteruitlaat van de Tungsten GT2005 netjes gerepareerd is (deze was zichtbaar defekt op je buiten opnamen )
Bondracer
Ja klopt, die viel er opeens spontaan vanaf.... Ik heb ze weer eronder geplakt, ziet niemand meer iets van
Na een lange en drukke periode had ik eindelijk weer eens tijd om wat foto's te schieten. Ik had nog foto's van mijn nieuwe 1/64 Audi's van Kyosho beloofd, dus die heb ik gemaakt. Ook heb ik even foto's gemaakt van 2 nieuwe 1/64 Porsches van Autoart en van het kleurrijke rijtje 1/64 Lambo's (Autoart/Kyosho/CM's).
Rijtje Lambo's zoals ze nu binnen op de vensterbank staan:
Rijtje Audi's zoals ze nu binnen op de vensterbank staan:
Fotoshoot van de Kyosho Audi's:
R8/TT
Kontjes kijken
Bigger = better!
vlnr: A8/A5/A4
A5
A4
A8
Nice Ass!
Grrrrrrrom!
En als laatst de 2 nieuwe 1/64 Autoart Porsches, 911 (993) Cabrio en 911 (996) Turbo:
De Autoart Porsches zijn allebei prachtig, alleen zie je aan de 993 dat het een ouder modelletje is. De lampen zijn gewoon opgeverfd. Aangezien ik best wel een perfectionist ben vind ik dat 9 van de 10x storend, ik had hier liever ook 'echte' lampen gezien in plaats van deze opgeverfde. Maar ik wist het al toen ik hem kocht en ik dacht dat het wel zou meevallen. En gelukkig is dat ook zo, bij dit model valt het reuze mee, het is niet zo storend! Voor de rest heb ik dit soort opgeverfde lampen alleen nog bij een minicooper van Autoart, al mijn andere 1/64 modellen hebben dit niet. Ik had eerst een Murcielago van Autoart die dit had, maar daarbij was het wel zo storend dat ik hem heb weggedaan. Maar kortom: Ik ben weer blij met mijn nieuwe aanwinsten!