ViperArry, Competition Coupe, handbuilts
-
Re: ViperArry's Viper Update, GLPK Viper
hoi viper ary
ik ben benieuwd of er in de toekomst nog spraken is van een leuk mooi model van rudolf racing of een ander mooi oplage van 100 stuks bv
dan hoor ik het graag
ik ben benieuwd of er in de toekomst nog spraken is van een leuk mooi model van rudolf racing of een ander mooi oplage van 100 stuks bv
dan hoor ik het graag
Hoe is 't in Mexico? Vermaak je je een beetje?
Erg erg mooi...... kijk maar eens op mn Hyve Viperarry.hyves.nl
Je vindt er een stuk of 5 blog´s over onze belevenissen hier en bijna 100 fotos.
Over een halve week ofzo ben ik weer terug in Olanda en ga ik hier weer even bijlezen.
Groetjes vanuit een warm Mexico!
Arjen
Je vindt er een stuk of 5 blog´s over onze belevenissen hier en bijna 100 fotos.
Over een halve week ofzo ben ik weer terug in Olanda en ga ik hier weer even bijlezen.
Groetjes vanuit een warm Mexico!
Arjen
En ik was inmiddels weer terug!
Goed gebruind en voorzien van een prima humeur.... ik kan t iedereen aanraden om daar eens een kijkje te gaan nemen.
Niet stilgezeten tijdens de vakantie, want er was een internetverbinding......
Ik heb dus netjes Marktplaats.nl in de gaten kunnen houden, en t is me gelukt om een serie Vipers compleet te maken.
Bij de Cadeau en Geschenkenwinkel in Alkmaar kocht ik een gele RT/10 in 1:12 incl. de originele verpakking.
Het was de laatste kleur van de serie normale factory made Vipers die in die serie nog ontbrak.
De serie bestaat uit 6 modellen.
- Rood
- Zwart
- Groen
- Geel
- Blauw met witte strepen
- Wit met blauwe strepen
De mallen zijn ooit van JRL overgegaan op Anson (of Anson heeft JRL overgenomen ofzo). Anson heeft de series volgeproduceerd.......
Alle auto's zijn inmiddels redelijk zeldzaam aan het worden. Ze zijn goed gedetailleerd, gewild en daardoor redelijk prijzig.
Nagenoeg ieder model heeft fouten in de lak, een exemplaar zonder lakfoutjes is nagenoeg uitgesloten......
Ik ben anderhalf jaar op zoek geweest naar een geel exemplaar en kon dus nu de serie compleet maken.
Naast de factory made zijn er een aantal kleine series geweest met handaangepaste RT/10's in 1:12.
Kleine series, dat wil zeggen oplage's van maximaal 12 stuks wereldwijd.....
- Chromed Edition
- Standox Colorchanging (Catalunya Splash)
En een serie met
- Pace Car bestickering
Wat mist er dan nog aan standaardspul in de verzameling?
Nog één Eagles-Race / Universal Hobbies model te gaan en die serie is eveneens compleet.....
AutoArt
1:43 Go Mango
1:43 Woodhouse
1:43 SRT-10 roadcar in black
1:43 SRT-10 roadcar in silver
1:18 Go Mango
Hotwheels:
GTS-R Concept in black with silver stripes.
Fly:
Teveel om op te noemen......
En ja, ik weet t ik ben jullie nog veel updates schuldig. Ik hoop hierin binnenkort verandering te brengen.
Goed gebruind en voorzien van een prima humeur.... ik kan t iedereen aanraden om daar eens een kijkje te gaan nemen.
Niet stilgezeten tijdens de vakantie, want er was een internetverbinding......
Ik heb dus netjes Marktplaats.nl in de gaten kunnen houden, en t is me gelukt om een serie Vipers compleet te maken.
Bij de Cadeau en Geschenkenwinkel in Alkmaar kocht ik een gele RT/10 in 1:12 incl. de originele verpakking.
Het was de laatste kleur van de serie normale factory made Vipers die in die serie nog ontbrak.
De serie bestaat uit 6 modellen.
- Rood
- Zwart
- Groen
- Geel
- Blauw met witte strepen
- Wit met blauwe strepen
De mallen zijn ooit van JRL overgegaan op Anson (of Anson heeft JRL overgenomen ofzo). Anson heeft de series volgeproduceerd.......
Alle auto's zijn inmiddels redelijk zeldzaam aan het worden. Ze zijn goed gedetailleerd, gewild en daardoor redelijk prijzig.
Nagenoeg ieder model heeft fouten in de lak, een exemplaar zonder lakfoutjes is nagenoeg uitgesloten......
Ik ben anderhalf jaar op zoek geweest naar een geel exemplaar en kon dus nu de serie compleet maken.
Naast de factory made zijn er een aantal kleine series geweest met handaangepaste RT/10's in 1:12.
Kleine series, dat wil zeggen oplage's van maximaal 12 stuks wereldwijd.....
- Chromed Edition
- Standox Colorchanging (Catalunya Splash)
En een serie met
- Pace Car bestickering
Wat mist er dan nog aan standaardspul in de verzameling?
Nog één Eagles-Race / Universal Hobbies model te gaan en die serie is eveneens compleet.....
AutoArt
1:43 Go Mango
1:43 Woodhouse
1:43 SRT-10 roadcar in black
1:43 SRT-10 roadcar in silver
1:18 Go Mango
Hotwheels:
GTS-R Concept in black with silver stripes.
Fly:
Teveel om op te noemen......
En ja, ik weet t ik ben jullie nog veel updates schuldig. Ik hoop hierin binnenkort verandering te brengen.
- Tom_Aston-Martin
Re: ViperArry's Viper Update, 1:12 in geel!
gefeliciteerd dat je de serie compleet hebt
tijd voor een 1:12 update

En nog wel veel meer updates..... Ik heb al bijna een jaar geen fatsoenlijke updates meer voor jullie geschreven.
Das schandalig.
Er komt dus zeerzeker binnenkort een GELE update.

Das schandalig.
Er komt dus zeerzeker binnenkort een GELE update.
Ach, er zijn wel meer mensen traag met updates
Mooi dat je weer wat compleet hebt en dat je reis goed was (was je huurauto nu een Kever?)

Mooi dat je weer wat compleet hebt en dat je reis goed was (was je huurauto nu een Kever?)

- Powersprint
- Schaal: 1:18
Erg gaaf dat je ze nu allemaal compleet hebt! Ik zag inderdaad dat je er op marktplaats op geboden had. Ik wil ze wel eens allemaal samen zien 

Ik eigenlijk ook wel. De volgende meeting bij Arjen dan maar?Powersprint schreef: Ik wil ze wel eens allemaal samen zien

Ik ben gisteravond aan de slag te gaan om een serie nette fotos te maken van de 1:12 auto's......
T was even prutsen maar ik heb er een aantal gemaakt.
De fotos zijn gemaakt met de digitale videocamera..... deze maakt ook fotos met behoorlijke resolutie. Probeerseltje, waarschijnlijk zijn binnenfotos met de digitale camera mooier.
Nou nog eens kijken dat ik ze hier ook netjes krijg te staan.....
Familiekiekje

de gele....

de blauwe.....

meer fotos volgen..... zijn gemaakt maar nog niet bewerkt.
De volgende meeting bij mij......
denk dat ik daar niet genoeg plek voor heb. Jullie mogen natuurlijk wel een keer komen kijken.....
En, ik kan natuurlijk ook mn best doen om weer eens wat nieuwe overzichtsfotos te maken.
T was even prutsen maar ik heb er een aantal gemaakt.
De fotos zijn gemaakt met de digitale videocamera..... deze maakt ook fotos met behoorlijke resolutie. Probeerseltje, waarschijnlijk zijn binnenfotos met de digitale camera mooier.
Nou nog eens kijken dat ik ze hier ook netjes krijg te staan.....
Familiekiekje

de gele....

de blauwe.....

meer fotos volgen..... zijn gemaakt maar nog niet bewerkt.
De volgende meeting bij mij......

En, ik kan natuurlijk ook mn best doen om weer eens wat nieuwe overzichtsfotos te maken.

Mooie foto's, zo scherp van zo dichtbij lukt mij nooit. Mooie Vipers ook, ik vind die koplampen altijd zo mooi

T moet volgens mij nog scherper kunnen...... de video heeft namelijk geen macro functie, of ik heb m nog niet ontdekt.........
Mooie Viperts
En ook nog 1/12, mooi setje dan

En ook nog 1/12, mooi setje dan

1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Nee, maar een videocamera heeft toch ook een 'automatische' en dus zelf scherpstellende lens?ViperArry schreef:T moet volgens mij nog scherper kunnen...... de video heeft namelijk geen macro functie, of ik heb m nog niet ontdekt.........
Enne, 't is een videocamera... hoe goed hij ook is, hij zal nooit foto's zo mooi maken als een fotocamera.

Daarover gesproken, kun je ons niet een virtuele rondleiding geven in je Viper-kamer? Maak je een filmpje en plaats je die hier

- FordMustangGT
- Schaal: 1:18