Een hele poos geleden zagen jullie dat ik mijn eerste omgebouwde Viper had gekocht.
Ik was benieuwd naar de kwaliteit van deze 1:43, nadat ik een Belgische modelbouwer digitaal tegen het lijf was gelopen.
De kwaliteit (en ook de prijs) bleken goed, dus was het een kwestie van tijd voordat er een aantal mooie Racemodellen mijn kant op zouden komen.
Ik was jullie nog een aantal Updates schuldig.... bij deze volgt als het goed is weer een mooie.
We schrijven 2001, het Viper tijdperk is 1 groot succes. Iedere GT race waaraan een Viper meedoet wordt meestal op het podium geeindigd. De Viper schrijft prestigueuze titels op zijn naam.
Zo ook tijdens de 24 uur van Spa in 2001.
Larbre Competition rijdt mee met 2 auto´s en bezet met deze twee auto´s het podium in een 1-2tje na 24 uur rijden.
Ixo maakte de nummer 7 auto een paar jaar geleden. De nummer 17 werd helaas nooit door hun gefabriceerd..... vandaar dat mijn modelbouwer zich hierover mocht gaan buigen.
Donor was nummer 7 auto. Dat was het eenvoudigst.... enige minpuntje vormt de uitlaat in het midden van de dorpel in plaats van op het einde van de dorpel.
En een klikbare voor highres picture.
Binnenkort meer Racegeweld!