Minichampsfan schreef:Wat bij Merge-Left opvalt is dat hij steeds minder modellen aanbiedt zou zijn voorraad door dat succes op raken?
Zou het misschien komen, dat hij onder 2 verschillende namen aanbiedt op ebay:
merge-left-shop en merge-left
Minichampsfan schreef:Wat bij Merge-Left opvalt is dat hij steeds minder modellen aanbiedt zou zijn voorraad door dat succes op raken?
En natuurlijk niet geheel onbelangrijk de huidige koers van de dollar.Ben schreef:Ikzelf koop de meeste ( bijna alle ) auto's op eBay. Alleen de USA versie. Die heeft het meest. Erg gemakkelijk , de verkoper heeft zijn geld snel binnen en het is betrouwbaar. Niet al te duur ook. Soms kom ik tegen de €90,- aan voor een zeldzaam autootje uit Australië. En dat incl. de verzendposten. Hier betaal je voor het hele auto zoveel zonder verzend kosten. Tot nu toe goeie ervaringen.
LET OP: Koop alleen bij mensen met veel positieve feedback , die worldwide ( ' wereldwijd ' ) versturen. Anders kan je in de problemen raken , en dan krijg je weer negatieve feedback.
Bij deze verkoper heb ik al diverse auto's gekocht.Ferrari10flrb schreef:Slot_racing/Schmidbauer Modellauto:
Deze duitser heeft volgens mij containers vol met de Ferrari's 375 Plus van BBR en de 365 GTB van Kyosho want hij zet ze gewoon voor € 1,- als startprijs op Ebay. Ik heb al een aantal modellen voor bijzonder lage prijzen weten winnen bij deze verkoper. De BBR's gaan gemiddeld onder € 180,- weg en de Kyosho's onder de € 70,-. Tevens vallen de verzendkosten vanuit Duitsland ook wel mee.
En hoeveel rekenen ze aan verzenden?Ben schreef:Van de week een autotje op de kop wete te tikken.
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... %26fvi%3D1