En deze

Tsja. Is 12cm langer dan vorige AvantWouter schreef:Het lijkt net een A6 maar het is een A4 ?
Ach ja boeiend ook hij ziet er zeer mooi uit
Blijf de ronde doorgespoten kont ook de mooiste vinden. Maar naast de 2 andere merken van de Duitsche 3 blijft Audi een verademing.Jolly Club schreef:Sedan kon me al niet helemaal bekoren, maar nu ik de A4 Avant heb gezien weet ik zeker dat Audi haar artistieke hoogtepunt achter de rug heeft...
Juist, maar Jolly heeft ook een punt. Er wordt voort veel (haast enkel) uit hetzelfde vaatje getapt...St. Paul schreef:Blijf de ronde doorgespoten kont ook de mooiste vinden. Maar naast de 2 andere merken van de Duitsche 3 blijft Audi een verademing.Jolly Club schreef:Sedan kon me al niet helemaal bekoren, maar nu ik de A4 Avant heb gezien weet ik zeker dat Audi haar artistieke hoogtepunt achter de rug heeft...
Wat krijgen we nou; zijn we het alweer eensJolly Club schreef:Van een Mitsubishi Galant frontje wordt je Scirocco niet mooierder![]()
Van skirts en Seat Ibiza velgen wordt je Aston Martin niet mooierder
Van kippechaas en gromen velgen wordt je Audi niet mooierder
Kortom:
VOLGENDE....
Duidelijk geen smaakJolly Club schreef:
Kortom:
VOLGENDE....
Ikke ook volledig mee akkoordrsh_scuderia schreef:Wat krijgen we nou; zijn we het alweer eensJolly Club schreef:Van een Mitsubishi Galant frontje wordt je Scirocco niet mooierder![]()
Kortom:
VOLGENDE....