Jur's BMW's en andere modellen.
- straatauto
- Contacteer:
- B(BMW)+B(BENZ)Freak
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Mooie verzameling. 

==============================
Nieuwe website: https://www.facebook.com/pages/Bbfreaks ... =bookmarks
Nieuwe website: https://www.facebook.com/pages/Bbfreaks ... =bookmarks
Re: Jur's BMW's en andere modellen.
Zo na lange tijd van afwezigheid, ben ik er dan weer. Kleine update van de laatste aankopen.

Oud en nieuw van VW.......waarbij ik moet zeggen dat ik de oude toch nog mooier vind dan de nieuwe!

En deze mag natuurlijk ook niet ontbreken in de collectie!
Verdere update vanavond!

Oud en nieuw van VW.......waarbij ik moet zeggen dat ik de oude toch nog mooier vind dan de nieuwe!

En deze mag natuurlijk ook niet ontbreken in de collectie!
Verdere update vanavond!
Groet Jur.
Mooie BMW Collectie.
Ik ben zelf ook pas begonnen met BMW 1:43
Ik ben zelf ook pas begonnen met BMW 1:43
Zoals beloofd nog een kleine update van wat gescoorde auto's allemaal 1:43, waarvan sommige al wat oudere modellen zijn.

Gevonden voor een paar centen, leuke modellen van Mercedes, dit zijn er een paar van de 8 die ik gekocht heb.

Nog een paar oude Karmann's gevonden van PMA, en dit zijn echt modellen van het eerste uur......

Alleen jammer dat de rooie 507 zijn spiegel mist, kreeg hem dan ook kado van de winkelier met de tekst deze kan ik ook niet meer terug sturen, misschien dat iemand van jullie nog een spiegeltje voor hem heeft.
Groet Jur.

Gevonden voor een paar centen, leuke modellen van Mercedes, dit zijn er een paar van de 8 die ik gekocht heb.

Nog een paar oude Karmann's gevonden van PMA, en dit zijn echt modellen van het eerste uur......

Alleen jammer dat de rooie 507 zijn spiegel mist, kreeg hem dan ook kado van de winkelier met de tekst deze kan ik ook niet meer terug sturen, misschien dat iemand van jullie nog een spiegeltje voor hem heeft.
Groet Jur.
Groet Jur.
Mooie aanwinsten JUR ene die spiegeltjes van de 507 zijn altijd al zorgenkinderen geweest 

Laatst gewijzigd door Porsche op vr 29 feb 2008 10:22, 1 keer totaal gewijzigd.
- Montezemolo
- Contacteer:
Schitterende aanwinsten, vooral van die 164 gaat mijn hart nog wat sneller slaan
Montezemolo

Montezemolo

Modelautoforum: 100% ADH
Zo weer even een kleine update, was vandaag bij mijn hofleverancier in Hilversum.

Na veel zoeken eindelijk een Mini Clubman gevonden, heb er in het echt al mee gereden toen mijn eigen BMW in de garage stond, super karretje alleen niet handig als je vertegenwoordiger bent. De Aston Martin is natuurlijk een plaatje.

Tja en voor de rest gewoon wat geinige auto's waaronder een edele mercedes 300 SEL 6.3 onder handen genomen door een italiaanse designer.

Na veel zoeken eindelijk een Mini Clubman gevonden, heb er in het echt al mee gereden toen mijn eigen BMW in de garage stond, super karretje alleen niet handig als je vertegenwoordiger bent. De Aston Martin is natuurlijk een plaatje.

Tja en voor de rest gewoon wat geinige auto's waaronder een edele mercedes 300 SEL 6.3 onder handen genomen door een italiaanse designer.
Groet Jur.
- FordMustangGT
- Tom_Aston-Martin
- Jaap
- Contacteer:
Mooie aanwinsten, koop je er altijd 3 of meerdere tegelijk
?

Hahaha, ligt er een beetje aan als ik regelmatig ga dan is het meestal maar 1 of 2, maar ik was door alle drukte al een tijdje niet geweest dus dan is het iets meer.
Groet Jur.