Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Schitterende CMC Bugatti, heb je er naast een poetsdoekje ook een doekje voor het kwijlen bijgekregen. Dat remsysteemfilmpje heb je helemaal top gedaan
Ik heb nu 3 CMC's en raak lichtelijk verslaafd. De Bugatti heb ik nog niet, maar als ik dit zo zie begint het te kriebelen.
Overigens vind ik de Toyota zeer meevallen, ben geen Toyota liefhebber, maar dit model is bijzonder mooi vind ik.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Allemaal hartstikke bedankt voor de mooie reacties. Altijd fijn als mensen zo enthousiast reageren, ook al liggen sommige modellen niet in zijn of haar lijn van smaak. Ik heb alleen één mededeling: de riempjes die de motorkap van de Bugatti op zijn plek houden zijn echt een NACHTMERRIE!!! Ik ben ongeveer een uur bezig geweest om ze weer vast te krijgen! Wat een ramp! Maar dat draagt wel bij aan de detaillering van het model en de lol is er niet minder om. Mijn vriendin zat me uit te lachen dat ik het niet voor elkaar kreeg
Anyway, het is wel een supermooi model en ik denk ook gelijk de aankoop van 2008!!!
MZZLS, NEMO
Current collection: 31 models. Latest addition: Exoto Tyrrell 003, Exoto Lotus 72D, Exoto Porsche 935 Turbo, Exoto Porsche 917-30.
Coming soon: CMC Ferrari Dino 156 "Sharknose" #2 I hope...
CMC is echt een top merk, als ik 1:18 zou hebben verzameld zou ik het bij dit merk hebben gelaten. Slecht voor mijn portomonnee, maar dan heb je wel iets.
Weer ff een nieuwtje van mijn kant. Ik heb sinds gister een 1:18 Porsche 917-20 Jägermeister van minichamps in mijn collectie. Deze heeft in 1971 de Südwestpokal op de Hockenheimring geracet. Het is de derde Porsche 917 in mijn doel om zoveel mogelijk 1:18 917's te verzamelen.
Het is dit model:
De foto's volgen nog!!!
MZZLS, NEMO
Current collection: 31 models. Latest addition: Exoto Tyrrell 003, Exoto Lotus 72D, Exoto Porsche 935 Turbo, Exoto Porsche 917-30.
Coming soon: CMC Ferrari Dino 156 "Sharknose" #2 I hope...