Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Hij staat hier ook in mijn verzameling te pronken Guy. Echt een schoon modelleke Hij ziet er echt futuristisch uit, en dat voor een model van heel wat jaartjes terug. Erg geslaagd
Montezemolo schreef:Heee gaaf, deze heb ik ook, en de vraag was al eerder gesteld, maar was dit nu het prototype van
Montezemolo
De Ford GT90 is eind jaren 90 ontsproten uit het Ford New Edge Design (nieuwe hoekjes en kantjes ontwerp zoals bij de Focus , Cougar 1998 en de voorlaatste Mondeo) en moest oorspronkelijk de opvolger van de legendarische GT40 worden . Maar daar het vernieuwende concept met hoekige kantjes de Fordklanten niet kon bekoren is het project geschrapt geweest en heeft Ford zijn Designstudio een andere wending gegeven en voor de retrostijl gekozen waaronder de hedendaagse produkten Ford GT 2004 en Mustang GT.
Hopelijk hier waar klaarheid in het GT90 misterie gebracht
Bondracer
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Montezemolo schreef:Heee gaaf, deze heb ik ook, en de vraag was al eerder gesteld, maar was dit nu het prototype van
Montezemolo
De Ford GT90 is eind jaren 90 ontsproten uit het Ford New Edge Design (nieuwe hoekjes en kantjes ontwerp zoals bij de Focus , Cougar 1998 en de voorlaatste Mondeo) en moest oorspronkelijk de opvolger van de legendarische GT40 worden . Maar daar het vernieuwende concept met hoekige kantjes de Fordklanten niet kon bekoren is het project geschrapt geweest en heeft Ford zijn Designstudio een andere wending gegeven en voor de retrostijl gekozen waaronder de hedendaagse produkten Ford GT 2004 en Mustang GT.
Hopelijk hier waar klaarheid in het GT90 misterie gebracht
Bondracer
Absoluut Guy, bedankt voor je duidelijke antwoord, wist dit echt niet. En daarmee is mijn respect voor jou als Ford kenner weer gegroeid
Het werd nog eens tijd om een echte Muscle Car update
In 1970 bracht Ford de nieuwe Torino op de markt en zaaide hiermee nogal wat concurrentie in eigen huis ten opzichte van de Mustang , eveneens door er later op het jaar de Muscle Engine van deze Mustang , de Cobra Jet (met handgeregelde luchtinlaatklep) in te planten.
Hier dan de foto's
Ford Torino Cobra 1970 (Grabber Green)- Ertl 1/18
Bondracer
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"