Je kan altijd de kooplust van anderen wat proberen aan te wakkeren

Chance dat m'ne "strijdmakker" hier al op gerespondeerd heeftmomosportwagon schreef: En nog een hoop Porsches waaronder 4S, Boxter, Gunnar G99, enkele dealer-raceversies, wat oude RS en RSR'en en nog een hoop courante GT3 cup en RS'(R)'en, niet de moeite om foto's van te posten eigenlijk,omdat je die toch overal tegen komt...
Grtz,
Momo
Diciotto schreef:Chance dat m'ne "strijdmakker" hier al op gerespondeerd heeftmomosportwagon schreef: En nog een hoop Porsches waaronder 4S, Boxter, Gunnar G99, enkele dealer-raceversies, wat oude RS en RSR'en en nog een hoop courante GT3 cup en RS'(R)'en, niet de moeite om foto's van te posten eigenlijk,omdat je die toch overal tegen komt...
Grtz,
Momo![]()
Dat zijn toch pracht-pics![]()
Thanks!Smokey schreef:Ook al vind je zelf niet dat het de moeite waard is om te fotograveren![]()
![]()
![]()
Dan nog denk ik dat ik voor meer mensen spreek als ik zeg dat deze overzicht foto`s zeer aardig waren en dat we de verschillende clubjes auto`stoch graag als gang bij elkaar zien (dat scheelt foto`s
) Het is mooi om te zien hoe iemand zijn verzameling heeft opgebouwd, We zijn hier gek op foto`s
![]()
Maar waar het om ging was dat ik de update weer mooi vond![]()
Greetz Richard