Mijn aandacht is weer volop bijna mijn Mille Miglia Collectie.
Doordat de site met alle historische registers al enige tijd van het net verdwenen is

Was ik op het idee gekomen om die registers aan mijn Mille Miglia Site toe te voegen
De hele week heb ik doorgebracht met mijn hoofd in de boeken en heb een basis opzet gemaakt. Gisteren was ik tot met 1951 gekomen en vond dat ik wel wat ontspanning kon gebruiken (ebay dus

)
Tot mijn grote verbazing spotte ik een zeldzaam 11/43 model van de
OM 665 Superba nr 14 (overall winnaar van de 1ste MM in
1927). Het model bleek ook nog is van
ABC te zijn. Helaas werd er gemeld dat zowel het suur als het ruitje onbrak.
Aangezien dit het enige mijn bekende model is wat ooit is uitgebracht van de MM winnende OM, heb ik een gokje gewaagd. Er is wel een model van de OM Superba als kit leverdbaar, maar er is een aanzienlijke verbouwing nodig om die naar de MM versie te transformeren. Plus het feit dat alleen de kit al op z'n € 80,00 komt
Ik was druk bezig om een bieding te doen toen de comp kuren begon te vertonen en ineens vreselijk traag werd.

Mijn nagels zijn nu tot de elleboog ingekort en het had weinig gescheeld of Linda had een andere comp nodig gehad. Met nog
9 seconde op de klok kwam mijn bod toch door en bleek ook nog is de winnende te zijn
Hoewel ik $ 200,00 had ingeramd, werd de uiteindelijke prijs € 50,00
Hierbij even de veilingfoto's
Ik mis alleen nog de MM winnaar van 1947 een Alfa Romeo 8C 2900B Berlinetta. Waarschijnlijk kan hiervoor een Minichamp gebruiken. Moet toch zelf zeker 5 MM winnaars zelf bouwen cq verbouwen