Le Mans Models - Dakar Peugeot

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
jonnoT
Schaal: 1:87

Re: lemans-models.nl # 18 feb. Triootje Aston Martin DBR9's

Bericht door jonnoT »

ach wat moet ik zeggen :oops: WAAAAHHHhhhhhh :drool: :drool: :drool: super gave brute Astons . Maakt niet uit of je achterstand hebt, Mike. Dan weten wij ieder gaval dat er meer lekkers aankomt :mrgreen:
red_arrow

Bericht door red_arrow »

wat moet ik daarop zeggen.....alweer prachtige update natuurlijk :dance: :worshippy:

greetz
viewtopic.php?f=21&t=13508
the_stig
Contacteer:

Bericht door the_stig »

Mooie AM update. :thump_up:
Afbeelding
Montezemolo
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Montezemolo »

Aston Martin's zijn gewoon ALTIJD gaaf :worshippy: :worshippy: :worshippy:

Montezemolo :thump_up:
Modelautoforum: 100% ADH
Smokey

Bericht door Smokey »

zucht................... heerlijke foto`s met heerlijke auto`s :thump_up2:

Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
model1op43
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

jonnoT schreef:ach wat moet ik zeggen :oops: WAAAAHHHhhhhhh :drool: :drool: :drool: super gave brute Astons . Maakt niet uit of je achterstand hebt, Mike. Dan weten wij ieder gaval dat er meer lekkers aankomt :mrgreen:
Er komt zeker nog een en ander aan. Even geduld svp. :cool:

De afgelopen week heb ik op de lange latten gestaan in Oostenrijk. Ik keek pas vanmiddag weer op het forum en zie dat ik nog wat leesachterstand heb. Wat een fraaie aanwinsten allemaal :shock:

Ik hoop komende week de hier getoonde Astons op mijn site te kunnen bijwerken en daarna zal ik een eerste Martini Porsche update plaatsen :roll:

Tot gauw, groeten Mike
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
model1op43
Contacteer:

Zo eindelijk tijd gehad om een update te verzorgen. :P

De Astons staan allemaal op mijn site, nu tijd voor Martini Porsche 911's uit 1973!

Gijs van Lennep en Herbert Müller reden het eerste deel van het WK van 1973 in deze 911 Carrera RSR. (de #26 had ik al - daarmee wonnen ze hun klasse in Dijon). Met deze #8 werden ze tweede in hun klasse in Vallelunga achter hun teamgenoten. Het model is van Minichamps:
Afbeelding

Gijs won de Targa Florio dat jaar met de "dikke" versie van de RSR, dat model ontbreekt nog in mijn verzameling :| . Deze Martini Porsche met #107 (Steckkönig en Pucci) finishte als zesde.
Afbeelding

Alle Carrera's samen:
Afbeelding

Dit is dan zo'n dikke versie. Gijs en Müller werden 4e op Le Mans met de #46 (die had ik al). Deze #47 (SPARK) viel helaas uit:
Afbeelding

Hier de #46 en #47 samen:
Afbeelding

Met de bekende "Jennifer Lopez" achterzijde :mrgreen:
Afbeelding

En de hele familie van jaargang 1973 samen:
Afbeelding

Volgende update: BMW M1 :roll:
Afbeelding
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
boerke04

Re: lemans-models.nl # 8 maart - grote Martini Porsche update

Bericht door boerke04 »

Dat ziet er allemaal erg goed uit zeg, mooie foto's van mooie modellen :worshippy: :cool: .
Afbeelding
maikel
Schaal: 1:18

Bericht door maikel »

Hele mooie update :worshippy:
Modelautoteller: 145 stuks 1:18 11-08-2014
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Goh dit is echt heel mooi om goed te bekijken, ik heb er 1 of 2 uit die serie, maar dit is wel gaaf om te zien zeg :worshippy:
Ferrari10flrb
Contacteer:

Bericht door Ferrari10flrb »

Weer een top update. De Martini livery blijft schitterend.

Goed verhaal ook weer. Kwam deze Porsche en de namen ook tegen bij het verzamelen van info over de Ferrari's 365 GTB Daytona. Geloof dat Porsche niet zo blij was met de privateers die met de 365 GTB op Le Mans reden :wink: :)
model1op43
Contacteer:

Ferrari10flrb schreef:Weer een top update. De Martini livery blijft schitterend.

Goed verhaal ook weer. Kwam deze Porsche en de namen ook tegen bij het verzamelen van info over de Ferrari's 365 GTB Daytona. Geloof dat Porsche niet zo blij was met de privateers die met de 365 GTB op Le Mans reden :wink: :)
Klopt helemaal. In de andere races van het WK wisten de Porsches de GT-klasse wel te winnen. Maar op Le Mans met zijn lange rechte stukken was de 365 GTB 'the car to beat'. Niet alleen in 1973 maar ook in 74 gingen de Italianen met de winst aan de haal. Pas in '75 was het anders: toen pakte Porsche 911s de eerste 5 plaatsen in GT voor 2 Ferrari's. Zelfs de 2 snelste serie-GT 911's finishten nog voor de Ferrari's.

Daarna kwamen de groep 5 monsters en was er voor zowel de 911 als de 365 geen eer meer te behalen :|
Afbeelding
chris001

Bericht door chris001 »

Onwijs mooie auto's zeg! De Porsches zijn mooi, maar die Aston Martins vind ik ook helemaal GOED! :drool: :worshippy: :dance:
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

weer :respekt: voor je verzameling :thump_up:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ferrari10flrb
Contacteer:

Bericht door Ferrari10flrb »

model1op43 schreef:
Ferrari10flrb schreef:Weer een top update. De Martini livery blijft schitterend.

Klopt helemaal. In de andere races van het WK wisten de Porsches de GT-klasse wel te winnen. Maar op Le Mans met zijn lange rechte stukken was de 365 GTB 'the car to beat'. Niet alleen in 1973 maar ook in 74 gingen de Italianen met de winst aan de haal. Pas in '75 was het anders: toen pakte Porsche 911s de eerste 5 plaatsen in GT voor 2 Ferrari's. Zelfs de 2 snelste serie-GT 911's finishten nog voor de Ferrari's.

ff Off topic.
Le Mans is altijd een verhaal apart. De Daytona's liepen destijds al boven de 300 km/h op het rechte stuk pffffff. In het GT kampioenschap bleek natuurlijk wel het verschil tussen een fabrieksteam en een privéteam. In 1972 waren de 1e 5 plaatsen in de GTS klasse voor een prive Daytona. :worshippy: Zal dit jaar zeker in de GT 2 weer een mooie strijd worden tussen Ferrari en Porsche.
Plaats reactie