Je vind alles mooi zie ik al en ik ook, gevaarlijk
Middleman's collectie, update maandag 10 maart
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Re: Middleman's kleine begin.
Ik waarschuw je, kies een lijn, een onderwerp!!! Doe ik ook niet en ik overspoel mezelf met modellen en met 1:18 gaat dat nog sneller.
Dank voor alle reacties!
Ik weet gewoon niet wat voor lijn ik moet kiezen. Je komt gewoon zoveel mooie modellen tegen.
Misschien dat het later anders wordt, al hoop ik het aan de andere kant ook weer niet. Een afwisseling van racewagens en straatwagens vind ik ook erg leuk!
Nog een paar foto's voor de zondag: (klikken voor groter)

Ferrari Enzo 1:12 (Tamiya)
Audi A8 4.2 TDI (Kyosho)

Citoën SM (Norev)

Ferrari F430 Spider (Hotwheels Elite)

Maserati MC12 (Hotwheels Elite)
De modellen van precision Miniatures zijn inderdaad prachtig, mooie details! Kan ik iedereen aanraden!
Ik weet gewoon niet wat voor lijn ik moet kiezen. Je komt gewoon zoveel mooie modellen tegen.
Misschien dat het later anders wordt, al hoop ik het aan de andere kant ook weer niet. Een afwisseling van racewagens en straatwagens vind ik ook erg leuk!
Nog een paar foto's voor de zondag: (klikken voor groter)

Ferrari Enzo 1:12 (Tamiya)
Audi A8 4.2 TDI (Kyosho)

Citoën SM (Norev)

Ferrari F430 Spider (Hotwheels Elite)

Maserati MC12 (Hotwheels Elite)
De modellen van precision Miniatures zijn inderdaad prachtig, mooie details! Kan ik iedereen aanraden!
Instagram: DutchC6
- skyline_fanatic
Man wat een prachtige verzameling
Enuh , ik heb ook geen lijn in mijn verzameling , wel Sky's maar voor de rest koop ik ook alles wat ik mooi vind
Enuh , ik heb ook geen lijn in mijn verzameling , wel Sky's maar voor de rest koop ik ook alles wat ik mooi vind
1:1 Golf VI GTI
Ik ben het niet helemaal met Peter Parker eens, al is zijn advies waarschijnlijk wel verstandig en misschien ook beter voor de portemonnee. In mijn verzameling zit ook geen lijn (anders dan dat ik vooral straatversies verzamel) en ik koop wat ik mooi vind. En dat doe jij ook. Ga zo door

Trouwens, leuk dat je jouw onderwerp je 'kleine begin' noemt. Hoeveel had je er ook alweer? meer dan 30 in 1 maand tijd?
Dat belooft nog wat als je echt los gaat. Misschien toch maar luisteren naar Peter P. 
Trouwens, leuk dat je jouw onderwerp je 'kleine begin' noemt. Hoeveel had je er ook alweer? meer dan 30 in 1 maand tijd?
Mijn collectie is hier te zien: http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=13994
- Tom_Aston-Martin
Klein qua aantallen is het misschien niet helemaal klein, maar als ik zie dat sommigen hier 500+ modellen hebben is het wel klein.
Heb er nu 33 en er zijn nog een aantal onderweg waaronder de Evo2 straatversie van Mercedes.
De Enzo is inderdaad schitterend om te zien, heel veel details. Al mag dat natuurlijk ook wel voor die prijs.
Heb er nu 33 en er zijn nog een aantal onderweg waaronder de Evo2 straatversie van Mercedes.
De Enzo is inderdaad schitterend om te zien, heel veel details. Al mag dat natuurlijk ook wel voor die prijs.
De Enzo is super, dat is het mooie van de 1:12 modellen, lekker super gedetailleerd. Vraagje: hoe is die Citroen SM van Norev in het echt (het model, niet de 1:1MiddleMan schreef:Klein qua aantallen is het misschien niet helemaal klein, maar als ik zie dat sommigen hier 500+ modellen hebben is het wel klein.![]()
Heb er nu 33 en er zijn nog een aantal onderweg waaronder de Evo2 straatversie van Mercedes.![]()
Mijn collectie is hier te zien: http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=13994
Hier een paar foto's voor je:chris001 schreef:De Enzo is super, dat is het mooie van de 1:12 modellen, lekker super gedetailleerd. Vraagje: hoe is die Citroen SM van Norev in het echt (het model, niet de 1:1MiddleMan schreef:Klein qua aantallen is het misschien niet helemaal klein, maar als ik zie dat sommigen hier 500+ modellen hebben is het wel klein.![]()
Heb er nu 33 en er zijn nog een aantal onderweg waaronder de Evo2 straatversie van Mercedes.![]()
De Enzo is inderdaad schitterend om te zien, heel veel details. Al mag dat natuurlijk ook wel voor die prijs.)? Ik twijfel of ik heb ga bestellen. Op de foto's vind ik hem niet altijd even fraai uitgevoerd (de naden bij de deuren lijken soms wat fors). Jij hebt hem, wat vind jij? Is ie mooi?

Ik vind het zelf een mooi model om te zien, het is van Norev en die laat hier en daar nog wel eens een steekje vallen. Zo heb ik daar een Porsche 911 van gekocht en het lijkt wel of die tractorbanden heeft, zo groot.
Interieur is mooi, alles van stof. Naden zijn bij Norev vaak wel wat groffer. Ik vond het bij dit model zeker acceptabel.
Er is grote maar, en dat is de stand van de motorkap, die wil bij dit model bijna niet open.
- FordMustangGT
- Schaal: 1:18
En het gaat maar door met die lekkere auto's!
Heb je misschien in in dit geval ook nog extra foto's van die precision miniatures?
Heb je misschien in in dit geval ook nog extra foto's van die precision miniatures?
Onwijs bedankt voor de extra foto's van de Citroen. Echt super!
Hij is toch wel errug mooi hoor. Ik vrees dat je me -ondanks de motorkap- overtuigd hebt. Zou heel goed kunnen dat ie binnenkort ook in mijn verzameling zit
Nogmaals bedankt.
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Ben het geheel met Peter eens en ik spreek uit ervaringPeter Parker schreef:Ik waarschuw je, kies een lijn, een onderwerp!!! Doe ik ook niet en ik overspoel mezelf met modellen en met 1:18 gaat dat nog sneller.
Graag gedaan!chris001 schreef:Onwijs bedankt voor de extra foto's van de Citroen. Echt super!Hij is toch wel errug mooi hoor. Ik vrees dat je me -ondanks de motorkap- overtuigd hebt. Zou heel goed kunnen dat ie binnenkort ook in mijn verzameling zit
Nogmaals bedankt.
Ja, heb ik.Heb je misschien in in dit geval ook nog extra foto's van die precision miniatures?
Wil ze hier ook nog wel neerzetten, maar dat wordt dan vanavond. Ben nu @ work.
Geweldige site heb je trouwens, zit er net ff op te kijken 
- FordMustangGT
- Schaal: 1:18
Heb de site ook bekeken en de foto's dus ook
Hmm, begint me wel te kriebelen om zo'n ambu aan te schaffen.
Hmm, begint me wel te kriebelen om zo'n ambu aan te schaffen.
ben het met deze 2 heren volkomen mee eens ,spreek ook uit ervaringRicardo schreef:Ben het geheel met Peter eens en ik spreek uit ervaringPeter Parker schreef:Ik waarschuw je, kies een lijn, een onderwerp!!! Doe ik ook niet en ik overspoel mezelf met modellen en met 1:18 gaat dat nog sneller.
Je vind alles mooi zie ik al en ik ook, gevaarlijkMaar zolang je ze kwijt kunt, gewoon doorgaan
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;