Matts DD-ers. Eerbetoon aan... hemzelf.
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
Re: Matts Dutch Drivers (17-03-08) Wat ombouwwerk.....
Wordt weer uniek dus...
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Erg mooi Matt de ombouw en bedankt voor de foto nog.
- fish88
- Schaal: 1:43
Het blijft een prachtige kleurencombinatie op die wagen 

Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
- Special Models
Zeer mooi die DTM ombouw..
Je weet mijn adres???

Je weet mijn adres???

Verzamelen is de kunst van het kopen
- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
Re: Matts Dutch Drivers (24-03-08) Ben Pon en Christijan Albers
Deze modellen zijn recent al wat vaker voorbij gekomen, maar nu ook in mijn verzameling.
Christijan Albers, Minardi PS05 uit 2005 van Minichamps 1:43

En een 1:43 ombouw van een Ebbro naar de Posche 906/6 van Ben Pon uit de 24 uur van Le mans 1967. Jammer genoeg zit er op de donorauto maar één spiegel. Dat wordt dus op zoek gaan naar een tweede exemplaar. Maar wil hem toch alvast laten zien.

Hierbij gaat mijn dank uit naar Gerben die me een 1:1 scan van zijn decals heeft geleverd, zodat de decals namaken in de juiste grootte een koud kunstje was.
Christijan Albers, Minardi PS05 uit 2005 van Minichamps 1:43

En een 1:43 ombouw van een Ebbro naar de Posche 906/6 van Ben Pon uit de 24 uur van Le mans 1967. Jammer genoeg zit er op de donorauto maar één spiegel. Dat wordt dus op zoek gaan naar een tweede exemplaar. Maar wil hem toch alvast laten zien.

Hierbij gaat mijn dank uit naar Gerben die me een 1:1 scan van zijn decals heeft geleverd, zodat de decals namaken in de juiste grootte een koud kunstje was.

Carpe Diem
--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
- FordMustangGT
- Schaal: 1:18
Vind vooral de Porsche 906 Super gaaf. Heb er zelf eentje van Ebbro als Targa winnaar
Schitterende sportwagen.

je timmert de laatste tijd flink aan de weg matt !!
mooie updates,behalve albers dan

mooie updates,behalve albers dan

56x 1:43 / 3x 1:18 / 3x 1:24 / 1x 1:64 modellen van verstappen
- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
Helemaal met je eens John,...jonnoT schreef:Vind vooral de Porsche 906 Super gaaf. Heb er zelf eentje van Ebbro als Targa winnaar![]()
Schitterende sportwagen.

Lekker simpele ombouw en weer een prachtig model erbij. De donorauto is trouwens ook van Ebbro,...én uit de Targa Florio.

Tja Harrie,...Maar daar kan de modelauto niks aan doen.harrienac schreef:mooie updates,behalve albers dan![]()

Carpe Diem
- Montezemolo
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Weer mooie modellen
vooral die Wagen meneer Pon kan ik zeer waarderen
Montezemolo

Montezemolo

Modelautoforum: 100% ADH
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
Ik vond dat Albers in die tijd het best aardig deed. In 2007 deed hij het niet goed, maar daarin kan hij handen schudden met Sutil, die rijdt ook geen deuk in een pakje boter tot nog toe...
mooi

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Mooie update van Albers
.

Forza Minardi...Forza Minichamps...

- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
Re: Matts Dutch Drivers (31-03-08) Ombouw + DIORAMABOX
Sinds lange tijd weer eens een ombouw in een kleine oplage gemaakt. Het gaat om een 1:43 ombouw van Jos Verstappen van zijn DTM Taxi op de Lausitz-ring in 2005.
Zijn geplande A1GP demo ging die dag niet door. Opeens stond er iemand van het Opel team naast hem en vroeg of hij wat rondjes ‘in de taxi’ zou willen meerijden om alvast het circuit te verkennen. Niet veel later zat een verbaasde Jos in de 2004 versie van de Opel Vectra GTS V8, de oude auto van Heinz-Harald Frentzen. En werd vriendelijk uitgenodigd om maar eens wat rondjes te rijden.
Aangezien het maar een eenvoudige ombouw is (wat decals verwijderen en enkele nieuwe plaatsen) heb ik van niets toch iets proberen te maken in de vorm van een dioramabox. De box is van een oude Honda-box. Verder heb ik geprobeerd om een zojuist mogelijke indruk van de Taxi te geven. Eerlijk is eerlijk,...ik heb dit samen met een medeforumlid (Harrienac) uitgewerkt.
De box is donkerblauw gespoten en er is een plaatje met de gegevens achter plexiglas geschroefd.

In de box zelf is vervolgens een klein diorama gemaakt, en in de deksel een foto van het publiek zodat het één geheel lijkt.

Zijn geplande A1GP demo ging die dag niet door. Opeens stond er iemand van het Opel team naast hem en vroeg of hij wat rondjes ‘in de taxi’ zou willen meerijden om alvast het circuit te verkennen. Niet veel later zat een verbaasde Jos in de 2004 versie van de Opel Vectra GTS V8, de oude auto van Heinz-Harald Frentzen. En werd vriendelijk uitgenodigd om maar eens wat rondjes te rijden.
Aangezien het maar een eenvoudige ombouw is (wat decals verwijderen en enkele nieuwe plaatsen) heb ik van niets toch iets proberen te maken in de vorm van een dioramabox. De box is van een oude Honda-box. Verder heb ik geprobeerd om een zojuist mogelijke indruk van de Taxi te geven. Eerlijk is eerlijk,...ik heb dit samen met een medeforumlid (Harrienac) uitgewerkt.

De box is donkerblauw gespoten en er is een plaatje met de gegevens achter plexiglas geschroefd.

In de box zelf is vervolgens een klein diorama gemaakt, en in de deksel een foto van het publiek zodat het één geheel lijkt.

Carpe Diem