Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Deze zul je afhankelijk van het weekend de week er op al binnen hebben.
Ik woon ook omg eindhoven en meestal binnen een week of er moeten feestdagen of vakantie tussen zitten.
Ook ik heb door de positieve reacties een model besteld, Audi A3 Cabrio
Ben benieuwd. Hoop vandaag betalingsgegeves binnen te krijgen. Des te eerder hij binnen is.
Ik kan bijna niet wachten
Mijn complete Audi verzameling staat op: **www.mijndroomautoiseena3.nl** Uitspraak van het jaar: Komt wel goed ....schatje!
Deze zul je afhankelijk van het weekend de week er op al binnen hebben.
Ik woon ook omg eindhoven en meestal binnen een week of er moeten feestdagen of vakantie tussen zitten.
Nee,... helaas .... niet op voorraad ... nu moet ik 2 weken wachten. Heb al gezegd dat ik ook nog een andere wil ... hopelijk is die wel op voorraad. word vervolgd dus
Ik zat is te kijken op modelissimo, naar aanvulling van oranje wagens toen kwam ik op dit opmerkelijke model, zo op het eerste gezicht niet echt bijzonder, maar let op de linkerspiegel
Onderweg:
Mclaren MP4/22 Fernando Alonso
Mclaren MP4/21 Lewis Hamilton 1st rollout
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
Heb donderdagavond de betaling gedaan via internetbank ( vanuit belgié wel teverstaan) hoe lang duurt het voor zij het geld krijgen? En sturen zij u dan een mail of hoe werkt het, heb totaal geen ervaring met deze winkel
Dank
renzo schreef:Heb donderdagavond de betaling gedaan via internetbank ( vanuit belgié wel teverstaan) hoe lang duurt het voor zij het geld krijgen? En sturen zij u dan een mail of hoe werkt het, heb totaal geen ervaring met deze winkel
Dank
Buitenlandse betalingen daar zit meestal 1 dag tussen. Ik kreeg toen een mailtje dat het verzonden was (in het nederlands) geloof binnen 4 dagen dat ik het pakketje binnen had
Onderweg:
Mclaren MP4/22 Fernando Alonso
Mclaren MP4/21 Lewis Hamilton 1st rollout
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
renzo schreef:Heb donderdagavond de betaling gedaan via internetbank ( vanuit belgié wel teverstaan) hoe lang duurt het voor zij het geld krijgen? En sturen zij u dan een mail of hoe werkt het, heb totaal geen ervaring met deze winkel
Dank
Ik heb tweede Paasdag een model besteld en geld via internet bankieren ook het geld overgemaakt (een dag later). Vandaag heb ik het model binnen gekregen.
Ik heb alleen een mail ontvangen met de gegevens voor de betaling. Het pakketje wordt bezorgd met Select Vracht.
En was keurig nejtes verpakt!!
Mijn complete Audi verzameling staat op: **www.mijndroomautoiseena3.nl** Uitspraak van het jaar: Komt wel goed ....schatje!
Vandaag pakje gekregen van Modilissimo & alles perfect ok
Duitse Grondelijkheid (als ze iets doen dan maken ze de zaak ook af )
2 de pakje ondertussen besteld