Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Weer een knaller van een update FMGT , die Matco's zijn voor mijn part AA-waardig , en die Cobra R heb ik onlangs ook in ontvangst kunnen nemen na een zoektocht van Mustangmania (moest nog foto's nemen)en hij heeft het toch weer voor elkaar gekregen om in een tijdspanne van nog geen 2 maanden 2 zulke nog moeilijke te vinden modellen voor ons op de kop te tikken.
Bondracer
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
waar koop je je modellen als ik vragen mag? m'n zwager die is ook helemaal gek van mustangs en amerikanen, maar hij zegt dat ze hier in de buurt niet te krijgen zijn
Onderweg:
Mclaren MP4/22 Fernando Alonso
Mclaren MP4/21 Lewis Hamilton 1st rollout
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
waar koop je je modellen als ik vragen mag? m'n zwager die is ook helemaal gek van mustangs en amerikanen, maar hij zegt dat ze hier in de buurt niet te krijgen zijn
Ik zoek en koop vrijwel altijd via marktplaats, laatste tijd nu vooral bij mustangmania.nl, een website met alleen Mustangmodellen
Ik zoek en koop vrijwel altijd via marktplaats, laatste tijd nu vooral bij mustangmania.nl, een website met alleen Mustangmodellen
ja die ken ik wel en hij ook, staat ook op namac toch? is wel een aardige kerel
Onderweg:
Mclaren MP4/22 Fernando Alonso
Mclaren MP4/21 Lewis Hamilton 1st rollout
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)