IK vind dit wel frapant op dit forum...
iedereen heeft zijn eigen smaak en dat zal altijd zo blijven...de ene vind 1/43 prachtig de andere 1/18...ik geef zelf de voorkeur aan 1/18 omdat ik het af en toe prachtiug vind om alles open te gooien en alles te bekijken...
maar om elkaars schalen gelijk af te gaan kraken met onnozele argumenten...zoals:
ik vind die gietnaden zo lelijk bij 1/18 modellen...
ik heb nog nooit een giednaad gezien...(misschien bedoel je de gewoone naden) maar dat is ook logisch, wnat alles kan open en bij een 1/43 model is deze naad dicht en lijkt hij verfijnder, omdat het niet open kan(sommige wel natuurlijk, maar dat merk je in de prijs en ook in de naden...)
je kan deze twee schalen ook niet op prijs vergelijken of met kinder speelgoed...ik zou geen 1/43 auto aan mijn zoon geven van 2 of een 1/18 auto...in ieder geval niet de high end 1/43 en 1/18 modellen die hier op het fourm voorbij komen...
en ja af en toe als ik de prachtige modellen bij markopolo voorbij ziet komen, valt me bek open...maar ik zou het zelf nooit gaan sparen...
dus laten we ophouden met het afkraken van modellen met slechte argumenten achter ons laten en laten we ieder onze eigen "smaak" voorzetten en dat ook respecteren van elkaar...
want ik heb vaak zat mensen met 1/18 auto's(noem geen namen) heel positief zien antwoorden bij iemand in een 1/43 prive topic...en andersom ook...
greetz,
jerico