Deze staan alle 3 in m'n collectieBen schreef:Ja ben er er bij mee met de Lancer. Dit is een van de schaarse auto's uit deze film. Samen met de Nissan Skyline , en de Mitsubishi Eclipse Spyder.
Ben's Movie Cars
- Powersprint
- Schaal: 1:18
Re: Ben's Movie Cars
- Powersprint
Helaas, op het moment nog niet. Maar mocht ik van gedachte veranderen dan ben je de eerste die het hoort 
-
Ben
Graag ! 
De laatste tijd trouwens weinig updates... Heb er op het moment genoeg. Wil eerst alles binnenkrijgen voordat ik weer nieuwes koop. Omdat er 2 erg lang duren... De auto uit Grease , Greased Lightning , en de Honda S2000 uit The Fast and The Furious...
De laatste tijd trouwens weinig updates... Heb er op het moment genoeg. Wil eerst alles binnenkrijgen voordat ik weer nieuwes koop. Omdat er 2 erg lang duren... De auto uit Grease , Greased Lightning , en de Honda S2000 uit The Fast and The Furious...
-
Ben
Nou ik verwacht weer een auto'tje. Namelijk de 2001 Nissan Skyline uit 2 Fast 2 Furious. Een koopje. Helaas een niet-storende krasje op de zijkant van de auto. Maar dit mag ook wel voor €30,- excl. verzendkosten. Op eBay stonden ze er voor €60,- excl. verzendkosten. Dan maar een krasje die je nouwelijks ziet. 
-
Ben
Jaja , ik verwacht er weer wat. Allemaal van eBay. Alle auto's van Back to the Future. Deel 1 , 2 en 3. En natuurlijk ook de spoorweg versie van Deel 3. In totaal dus 4 auto's. Dus , sta paraat voor héél wat updates komende weken !
- Powersprint
-
Ben
Tuurlijk alles in 1 keer.
Is iets goedkoper dan alles apart van verchillende mensen. En tovallig had deze zaak alles. Verzendkoste ware maar US$73,- dus ja.
Normaal betaal je alzoveel voor 2 losse auto's. 
-
Ben
Zo dan , vandaag , TNT mannetje met pakketje aan de deur. Dus ik maak m open , en wat zie ik ? De 2001 Nissan Skyline uit 2 Fast 2 Furious. Erg mooi ding.
Begon al donker te worden toen ik m pas kreeg , dus morgen kan k als t goed is foto's maken. Ik geloof dat moeders van het weekend weg ging met de camera , even afwachten dus.
Ik hou jullie op de hoogte.
Begon al donker te worden toen ik m pas kreeg , dus morgen kan k als t goed is foto's maken. Ik geloof dat moeders van het weekend weg ging met de camera , even afwachten dus.
Ik hou jullie op de hoogte.
-
Ben
Ik kan niet wachten op de auto... Wacht ik al enkele maanden op. Duurt me te lang. Weet iemand de telefoon nummer van de douane oid ? Of waar de pakketjes binnenkomen in NL vanuit de VS ?
-
Ben
Shit man , moeders is al weg. Ik zal moeten wachten op de fotocamera. Want deze heeft ze meegenomen naar Roosendaal. Helaas. Kan denk ik Maandag foto's maken.
-
Ben
Nou , moeders is terug , eerder als verwacht , hier de foto's :
2001 Nissan Skyline

Leuk detailtje , ik had een stoel verwacht

Helaas , een lichte fabrieks kras , gelukkig niet helemaal storend

En het gehele collectie tot nu toe , ben er trots op

En waar ik geen ruimte meer voor heb
En nee , de auto's raken de ruiten en spiegels niet.
2001 Nissan Skyline

Leuk detailtje , ik had een stoel verwacht

Helaas , een lichte fabrieks kras , gelukkig niet helemaal storend

En het gehele collectie tot nu toe , ben er trots op

En waar ik geen ruimte meer voor heb
En nee , de auto's raken de ruiten en spiegels niet.
mooie verzameling 
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;