Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
ik vind wel dat je die oranje Fxx er ook bij moet nemen nog, dan is je fxx collectie compleet
Onderweg:
Mclaren MP4/22 Fernando Alonso
Mclaren MP4/21 Lewis Hamilton 1st rollout
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
Ben geen ferrari man, maar die zwarte Fxx en 575 GTC zijn wel mijn gaaf... zelf wil ik ook die zwart 575 GTC maar ik denk dat de lak mij teleurstelt...
de uitlaten zijn zo, de doos was nog nooit opengeweest dus vermoed dat het zo is, kan je wel niet vergelijken met de 250 Berlinetta van CMC maar vindt hem wel knap in die racekleuren
nieuwste aanwinst , deze keer op schaal 1/1 volkswagen Jetta noodgedwongen omdat mijn rood Opel Astrake het heeft begeven zal dus een tijdje geen 1/18 autokes meer moeten kopen des te meer omdat ik ook nog eens ga bouwen en mijn centjes hard nodig ga hebben ( alhoewel zo af en toe eentje kan geen kwaad )
gisteren na lang wachten eindelijk binnen gekregen anatomy of a champion, is wel een mooie blikvanger moet ik zeggen, foto´s probeer ik zo snel mogelijk te nemen